Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kuo baneris didesnis, tuo jūsų reklama geriau matoma ir susilaukia daugiau sėkmės, vis dėlto skaitmeninėje erdvėje galioja kiek kiti dėsniai, o pasirenkamą banerio dydį lemia ir pats produktas, jūsų auditorija bei reklamos tikslas.

Burbulas2 768x768
Burbulas 150x150
Burbulas 300x300
Burbulas2 768x768

1

Kokią įtaką dydis turi paspaudimų skaičiui?

Tyrimai patvirtina, kad banerio dydis turi įtakos jo paspaudimų dažniui, bet didesnis nėra lygu populiaresnis. Pavyzdžiui, vieno tyrimo metu gauti duomenys parodė, kad 468×60 dydžio skelbimai turėjo tik 0,4 proc. CTR (paspaudimų rodiklis click through rate, kuris apskaičiuojamas dalinant paspaudimus iš parodymų), o 336×280 dydžio reklamos gavo net 9 kartus daugiau dėmesio ir paspaudimų.

Dar kitame tyrime buvo nurodyta, kad 160×600 (wide skyscraper) matmenų banerinės reklamos buvo spaudžiamos daugiau kaip dukart dažniau nei kiti konkuruojantys dydžiai.

2

Kokie dydžiai yra populiariausi?

 

Dažniausiai banerio dydį lems svetainės ar soc. tinklai, kuriems kuriate reklaminius banerius.

Populiariausi Lietuvos TOP tinklalapių ir soc. tinklų banerių dydžiai:

1080×1080

1200×628

336×280

300×250

336×280

468×60

300×600

320×50

728×90

Daugiau informacijos rasite čia

3

 

Banerio forma: grafinė

Grafinis baneris – tai paprasčiausias paveiksliukas, statiškas plakatas su nedideliu tekstu – kuo jo mažiau, tuo geriau.

Grafinis Baneris Scaled

4

Banerio forma: tekstinė

Tekstiniame baneryje dominuoja tekstas su parinktu reikiamu spalvynu, dažniausiai – ir logotipu. Ši banerio forma patogi tuo, kad mažai „sveria“ ir leidžia lengvai užkrauti puslapius bei perteikti daug informacijos, puikiai tinka santūriuose, daug teksto turinčiuose tinklalapiuose.

Tekstinis Baneris 943x1024

Zhang Min: 2018 CRDC PEOPLE LEADERSHIP SALOON

https://www.behance.net/gallery/69617063/2018-Cisco-CRDC-Leadership-Saloon

5

Banerio forma: animuota

 

Animuoti baneriai teigiamai atsiliepia banerio CTR‘ui. Tai gali būti GIF‘ai arba video animacija, tiesa, pastarieji turėtų trukti ne ilgiau keliolikos sekundžių – tai maksimumas, kiek vartotojai išlaikys dėmesį ties jūsų reklama, todėl jeigu ją užtęsite – baneris bus praleistas ir vartotojas toliau brauks žemyn nesulaukus kvietimo atlikti tam tikrą veiksmą. 

Burbulas 150x150
Burbulas 300x300
Burbulas2 768x768

6

Banerio forma: „teaser‘iai“

Kalbant apie banerių formas, dar galima paminėti ir vadinamuosius „teaser’ius“ – intriguojančias reklamas, kurių esmė – smalsumą sužadinanti nuotrauka ir tekstas, dviprasmybės, skatinančios spustelėti banerį ir sužinoti daugiau (veikia taip pat, kaip tos paspaudimus žvejojančios portalų antraštės). Šių reklamų pliusas – nedidelė paspaudimo kaina. Minusas – itin prasta reputacija ir net asociacijos su scamu. Beje, ironiška, kad būtent tokia tyzerine reklama galima laikyti pačiu pirmuoju pasaulio baneriu vadinamą reklamą, pasirodžiusią gūdžiais 1994-aisiais, žurnalo „HotWired“ puslapyje: ten buvo tik mozaikiniame fone užrašytas tekstas: Ar kada nors spaudei pele štai čia? TUOJ PASPAUSI – vedantis į kompanijos AT&T svetainę. Legenda byloja, kad šio banerio CTR siekęs net 44 proc.!

Pasidalinti:


Share on facebook
Share on linkedin

Viskas prasideda nuo pokalbio,

tad pasikalbėkime.

Kam Skirtas Jusu Baneris  Virselis 300x198

Kam skirtas jūsų baneris?

Reklamos baneryje NAUDA 3 būdai panaudoti reklamą baneryje savo verslui Padidinkite savo įmonės ir prekės ženklo žinomumą Parduokite savo prekes ar paslaugas ir formuokite paklausą

Virselis 2 300x198

8 klaidos lemančios banerio nesėkmę

Sakoma, kad velnias slepiasi detalėse, tad pakalbėkime apie tas smulkias, bet didelės įtakos jūsų reklaminei kampanijai galinčias turėti detales – klaidas, dėl kurių baneris tampa

Mob Pagrindinis 300x198

Kokią nuotaiką kuria jūsų banerio spalva?

Kokią nuotaiką kuria jūsų banerio spalva? Kuriant banerį spalvynas itin svarbus ne tik tam, kad atspindėtų jūsų prekės ženklo „brandbook‘ą“, taip didindamas žiūrovų asociacijas su

Įmonės rekvizitai