Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad kuo baneris didesnis, tuo jūsų reklama geriau matoma ir susilaukia daugiau sėkmės, vis dėlto skaitmeninėje erdvėje galioja kiek kiti dėsniai, o pasirenkamą banerio dydį lemia ir pats produktas, jūsų auditorija bei reklamos tikslas.

1

Kokią įtaką dydis turi paspaudimų skaičiui?

Tyrimai patvirtina, kad banerio dydis turi įtakos jo paspaudimų dažniui, bet didesnis nėra lygu populiaresnis. Pavyzdžiui, vieno tyrimo metu gauti duomenys parodė, kad 468×60 dydžio skelbimai turėjo tik 0,4 proc. CTR (paspaudimų rodiklis click through rate, kuris apskaičiuojamas dalinant paspaudimus iš parodymų), o 336×280 dydžio reklamos gavo net 9 kartus daugiau dėmesio ir paspaudimų.

Dar kitame tyrime buvo nurodyta, kad 160×600 (wide skyscraper) matmenų banerinės reklamos buvo spaudžiamos daugiau kaip dukart dažniau nei kiti konkuruojantys dydžiai.

2

Kokie dydžiai yra populiariausi?

 

Dažniausiai banerio dydį lems svetainės ar soc. tinklai, kuriems kuriate reklaminius banerius.

Populiariausi Lietuvos TOP tinklalapių ir soc. tinklų banerių dydžiai:

1080×1080

1200×628

336×280

300×250

336×280

468×60

300×600

320×50

728×90

Daugiau informacijos rasite čia

3

 

Banerio forma: grafinė

Grafinis baneris – tai paprasčiausias paveiksliukas, statiškas plakatas su nedideliu tekstu – kuo jo mažiau, tuo geriau.

4

Banerio forma: tekstinė

Tekstiniame baneryje dominuoja tekstas su parinktu reikiamu spalvynu, dažniausiai – ir logotipu. Ši banerio forma patogi tuo, kad mažai „sveria“ ir leidžia lengvai užkrauti puslapius bei perteikti daug informacijos, puikiai tinka santūriuose, daug teksto turinčiuose tinklalapiuose.

Zhang Min: 2018 CRDC PEOPLE LEADERSHIP SALOON

https://www.behance.net/gallery/69617063/2018-Cisco-CRDC-Leadership-Saloon

5

Banerio forma: animuota

 

Animuoti baneriai teigiamai atsiliepia banerio CTR‘ui. Tai gali būti GIF‘ai arba video animacija, tiesa, pastarieji turėtų trukti ne ilgiau keliolikos sekundžių – tai maksimumas, kiek vartotojai išlaikys dėmesį ties jūsų reklama, todėl jeigu ją užtęsite – baneris bus praleistas ir vartotojas toliau brauks žemyn nesulaukus kvietimo atlikti tam tikrą veiksmą. 

6

Banerio forma: „teaser‘iai“

Kalbant apie banerių formas, dar galima paminėti ir vadinamuosius „teaser’ius“ – intriguojančias reklamas, kurių esmė – smalsumą sužadinanti nuotrauka ir tekstas, dviprasmybės, skatinančios spustelėti banerį ir sužinoti daugiau (veikia taip pat, kaip tos paspaudimus žvejojančios portalų antraštės). Šių reklamų pliusas – nedidelė paspaudimo kaina. Minusas – itin prasta reputacija ir net asociacijos su scamu. Beje, ironiška, kad būtent tokia tyzerine reklama galima laikyti pačiu pirmuoju pasaulio baneriu vadinamą reklamą, pasirodžiusią gūdžiais 1994-aisiais, žurnalo „HotWired“ puslapyje: ten buvo tik mozaikiniame fone užrašytas tekstas: Ar kada nors spaudei pele štai čia? TUOJ PASPAUSI – vedantis į kompanijos AT&T svetainę. Legenda byloja, kad šio banerio CTR siekęs net 44 proc.!

Pasidalinti:


Viskas prasideda nuo pokalbio.

Jūsų svetainės kaina: kas ją sudaro?

Pakalbėkime apie procesus ir paslaugas, kurias gaunate patikėdami svetainę sukurti profesionalų komandai, ir kas įeina į unikalaus dizaino interneto svetainių kūrimo kainą.

Mes padėsime jums rasti geriausią sprendimą!

Pasikalbėkime

Įmonės rekvizitai