Baneris, sukurtas taip, kad jį tiesiog paspaustų kiek įmanoma didesnis skaičius žmonių, skirsis nuo banerio, kuris ilgam įsimena, kuriuo grožimasi ir kuris paskatina veikti kažkada ateityje, kai žmogui iš tiesų prireiks to produkto ar paslaugos.
Geras skaitmeninis reklaminis skydelis gali pritraukti milžiniškus lankytojų srautus ir ženkliai auginti bet kurio elektroninio verslo pajamas, tuo tarpų prastųjų niekas nepastebi arba, dar blogiau, jie smukdo prekės ženklo reputaciją ir įvaizdį klientų akyse. Paveikiausi reklaminiai baneriai yra tie, kurių dizaine atsispindi tokios savybės kaip švara, aiškumas, sklandi žinutė ir užkabinantis kvietimas veikti. Paprastas, bet įsimenantis dizainas, puikus šrifto ir spalvų pajautimas ir, žinoma, aiškiai išpildytas tikslas – susidomėjęs ir banerio nuorodą spustelėjęs žmogus; idealiu variantu – verslas atranda savo klientą, o vartotojas – jam reikalingą produktą ar paslaugą.