Neretai pamirštama, kad šie du žodžiai – paprastumas ir aiškumas – atspindi pagrindinius principus, kurie lemia sėkmę tiek komunikacijoje, tiek dizaine ir reklamose. Paprasčiausiai todėl, kad žmonėms lengviau įsitraukti į jūsų pasiūlymą, kai siunčiama žinutė yra paprasta ir aiški. Lygiai tie patys du baziniai principai galioja ir kuriant banerius – reklaminius interneto skydelius. Todėl mums, dizaineriams, didžiausiu iššūkiu tampa gebėjimas sutramdyti kliento norą į banerį sudėti viską viską ir daug daug.
Geras banerio dizainas yra kertinis sėkmingos elektroninės reklamos kampanijos komponentas. Ypač dabar, kai užsukęs į bet kurią populiaresnę svetainę vartotojas pasijunta užpultas reklamų tarsi spiečiaus uodų, o kol pasiekia sudominusį naujienų portalo turinį, turi užgesinti tuzinus agresyviai pasipylusių banerių ir baneriukų. Nenuostabu, kad lankytojai tampa akli tam, kas tuose baneriuose rodoma ir siūloma, o dizaineriams tenka gerokai pasukti galvą ne tik kaip atkreipti vartotojo dėmesį ir iškomunikuoti kliento žinią, bet ir kaip tą padaryti psichologiškai efektyviai. Tai, kad žmonės diegiasi reklamos blokavimo programėles ir tampa alergiški virtualiosios erdvės reklamai, dažniau lemia ne reklamų dizainas, bet tai, kaip ir kur jos pasirodo. Čia kaip tie filmai žiūrimiausiu TV laiku: tam, kad pamatytum 15 min filmo, privalai peržiūrėti 20 min. reklamų, kurių tu… paprasčiausiai nežiūri, perjungdamas tam kartui kanalą ar įsmeigdamas akis į feisbuko naujienas telefone.
Baneris, sukurtas taip, kad jį tiesiog paspaustų kiek įmanoma didesnis skaičius žmonių, skirsis nuo banerio, kuris ilgam įsimena, kuriuo grožimasi ir kuris paskatina veikti kažkada ateityje, kai žmogui iš tiesų prireiks to produkto ar paslaugos.
Geras skaitmeninis reklaminis skydelis gali pritraukti milžiniškus lankytojų srautus ir ženkliai auginti bet kurio elektroninio verslo pajamas, tuo tarpų prastųjų niekas nepastebi arba, dar blogiau, jie smukdo prekės ženklo reputaciją ir įvaizdį klientų akyse. Paveikiausi reklaminiai baneriai yra tie, kurių dizaine atsispindi tokios savybės kaip švara, aiškumas, sklandi žinutė ir užkabinantis kvietimas veikti. Paprastas, bet įsimenantis dizainas, puikus šrifto ir spalvų pajautimas ir, žinoma, aiškiai išpildytas tikslas – susidomėjęs ir banerio nuorodą spustelėjęs žmogus; idealiu variantu – verslas atranda savo klientą, o vartotojas – jam reikalingą produktą ar paslaugą.
Paveikūs reklaminiai baneriai – švarūs, aiškūs ir kviečiantys veikti.