Iš dizainerio užrašų: paprastumas ir aiškumas – auksinė auksinio banerio taisyklė

Sėkmingo reklaminio banerio paslaptis

Neretai pamirštama, kad šie du žodžiai – paprastumas ir aiškumas – atspindi pagrindinius principus, kurie lemia sėkmę tiek komunikacijoje, tiek dizaine ir reklamose. Paprasčiausiai todėl, kad žmonėms lengviau įsitraukti į jūsų pasiūlymą, kai siunčiama žinutė yra paprasta ir aiški. Lygiai tie patys du baziniai principai galioja ir kuriant banerius – reklaminius interneto skydelius. Todėl mums, dizaineriams, didžiausiu iššūkiu tampa gebėjimas sutramdyti kliento norą į banerį sudėti viską viską ir daug daug.

Reklaminių banerių vengimas – dizainerių galvosūkis

Geras banerio dizainas yra kertinis sėkmingos elektroninės reklamos kampanijos komponentas. Ypač dabar, kai užsukęs į bet kurią populiaresnę svetainę vartotojas pasijunta užpultas reklamų tarsi spiečiaus uodų, o kol pasiekia sudominusį naujienų portalo turinį, turi užgesinti tuzinus agresyviai pasipylusių banerių ir baneriukų. Nenuostabu, kad lankytojai tampa akli tam, kas tuose baneriuose rodoma ir siūloma, o dizaineriams tenka gerokai pasukti galvą ne tik kaip atkreipti vartotojo dėmesį ir iškomunikuoti kliento žinią, bet ir kaip tą padaryti psichologiškai efektyviai. Tai, kad žmonės diegiasi reklamos blokavimo programėles ir tampa alergiški virtualiosios erdvės reklamai, dažniau lemia ne reklamų dizainas, bet tai, kaip ir kur jos pasirodo. Čia kaip tie filmai žiūrimiausiu TV laiku: tam, kad pamatytum 15 min filmo, privalai peržiūrėti 20 min. reklamų, kurių tu… paprasčiausiai nežiūri, perjungdamas tam kartui kanalą ar įsmeigdamas akis į feisbuko naujienas telefone.

Paspaudimų skaičius ar įsimenantis dizainas?

Baneris, sukurtas taip, kad jį tiesiog paspaustų kiek įmanoma didesnis skaičius žmonių, skirsis nuo banerio, kuris ilgam įsimena, kuriuo grožimasi ir kuris paskatina veikti kažkada ateityje, kai žmogui iš tiesų prireiks to produkto ar paslaugos.

Geras skaitmeninis reklaminis skydelis gali pritraukti milžiniškus lankytojų srautus ir ženkliai auginti bet kurio elektroninio verslo pajamas, tuo tarpų prastųjų niekas nepastebi arba, dar blogiau, jie smukdo prekės ženklo reputaciją ir įvaizdį klientų akyse. Paveikiausi reklaminiai baneriai yra tie, kurių dizaine atsispindi tokios savybės kaip švara, aiškumas, sklandi žinutė ir užkabinantis kvietimas veikti. Paprastas, bet įsimenantis dizainas, puikus šrifto ir spalvų pajautimas ir, žinoma, aiškiai išpildytas tikslas – susidomėjęs ir banerio nuorodą spustelėjęs žmogus; idealiu variantu – verslas atranda savo klientą, o vartotojas – jam reikalingą produktą ar paslaugą.

Dar keli momentai:

  • Detalės – svarbu: labai dažnai viena smulkmena gali pakeisti banerį iš to, kuris generuoja paspaudimus, lankytojų srautą ir pirkimus, į tą, kuris negeneruoja absoliučiai nieko ir tuščiai kaba internete, siurbdamas jūsų pinigus už beverčius parodymus. Pakanka netinkamai parinktos spalvos ar šrifto, kad baneris iš generuojančio tūkstančius eurų taptų generuojančiu nulį;
  • idealu, jei vartotojai jau iš vizualo gali suprasti, kokios prekės ar paslaugos jiems tikėtis;
  • verta pratestuoti kelis reklaminių banerių variantus ir investuoti į parodymus to, kuris geriau veikia ir duoda norimų rezultatų;
  • auksinė gero banerio formulė: paprasta žinutė + įtikinantis vizualas + aiškus ir lengvai pastebimas kvietimas veikti (call to action).

Viskas prasideda nuo pokalbio,

tad pasikalbėkime.

Įmonės rekvizitai

  • UAB „Adface“
  • K.Baršausko g. 59 (KTU Santakos slėnis), Kaunas, Lietuva, 51423
  • Įmonės kodas 301734377
  • PVM mokėtojo kodas LT100004124412
  • Luminor bankas A.s. LT28 4010 0425 0163 7638