Kurdami savo prekės ar paslaugos ženklą pristigote įkvėpimo? Sugalvojote šimtą
pavadinimų, bet nei vienas neatrodo tinkamas? Reikia kvalifikuoto patarimo, idėjos,
argumentuotos nuomonės? Patikėkite savo verslo veido kūrimą mums: nuo pavadinimo iki
firminio stiliaus – esame pasirengę pateikti geriausiai įmonės veiklą atspindintį vizualinį identitetą.
Pasiūlysime vientisą ir atpažįstamą firminį stilių, sukursime įsimenamą ir prasmingą logotipą, pateiksime nuoseklų brandbook’ą su tiksliomis gairėmis tolimesnei jūsų kompanijos vizualinei komunikacijai.
Sukursime reprezentacinės ar informacinės jūsų įmonės reklaminės medžiagos dizainą: sumaketuosime elektroninei erdvei ar spaudai skirtus katalogus, skrajutes, lankstinukus, naujienlaiškius ir visa kita, be ko jūsų verslas negali tinkamai veikti ir būti matomas.
Pasirūpinsime, kad sukurtas įmonės dizainas tolygiai atsispindėtų ant visų reprezentacinių priemonių – nuo jūsų darbuotojų elektroninių laiškų parašo iki įmonės automobilių apipavidalinimo.
Įmonės logotipas yra vienas svarbiausių įmonės prekės ženklo kūrimo aspektų. Dažnai tai yra pirmas dalykas, kurį potencialūs klientai ir užsakovai pamato, ir jis gali būti galinga priemonė, padedanti išskirti įmonę iš konkurentų. Gerai sukurtas logotipas taip pat gali padėti didinti klientų lojalumą ir sukurti emocinį ryšį su įmonės produktais arba paslaugomis.
Kuriant logotipą reikia atsižvelgti į daugelį veiksnių, pavyzdžiui, spalvą, šriftą ir bendrą stilių. Šie patarimai gali padėti sukurti įsimintiną ir veiksmingą logotipą. O apie juos papasakosime išsamiau šiame straipsnyje.
Reikia suprasti, jog logotipų kūrimas yra ne tik sukūrimas gražaus paveikslėlio, tačiau tai turi būti pagal įvairius tyrimus, veiklos pobūdį, išmatavimus, marketingo strategijas atrinktas dalykas, įmonės atspindys, kaip ir prekės ženklas. Tad pateikiame sąrašą, kur logotipai yra naudojami.
1. Įmonės prekės ženklo ir rinkodaros medžiagoje, pavyzdžiui, firminiuose blankuose, vizitinėse kortelėse, svetainėje, iškabose ir socialinėje medijoje.
2. Svetainėje, įmonės logotipas dažnai yra pirmas dalykas, kurį pamato lankytojas. Jis turėtų būti matomas pagrindiniame puslapyje ir kituose svarbiausiuose puslapiuose, pvz.: tinklapio viršuje.
3. Spausdintoje reklamoje įmonės logotipas dažnai naudojamas prekės ženklui identifikuoti ir vizualiniam įspūdžiui sukurti.
4. Įmonės logotipai gali būti naudojami tiek ant įmonės automobilių, mikroautobusų ar sunkvežimių išorės, tiek ant vidaus.
5. Prekybos parodose ir kituose renginiuose įmonės logotipas dažnai naudojamas ant banerių, vėliavų ir reklaminių stendų, kad būtų skatinamas prekės ženklo žinomumas.
Pateikiame pagrindinius patarimus, kaip turi atrodyti Jūsų būsimas logotipas. Nors iš pirmo požiūrio logotipų ar prekės ženklo kūrimas yra paprastas dalykas, tačiau tai yra klaidinga nuomonė. Reikia atlikti nemažai analizių, išsiaiškinti įmonės politiką, tikslus ir kitus dalykus – kurie turi atsispindėti logotipe. Pasidalinsime taisyklėmis – kaip turi atrodyti gerai sukurtas logotipas.
1. Jūsų logotipą turėtų būti lengva perskaityti ir suprasti iš pirmo žvilgsnio. Venkite naudoti per daug spalvų ar sudėtingų raštų, kuriuos gali būti sunku įsiminti ar atkurti.
2. Įvertinkite įmonės tikslinę auditoriją. Kurdami logotipą atsižvelkite į tikslinės auditorijos amžių, lytį ir vietovę. Pavyzdžiui, vaikų žaislų įmonė, norėdama pritraukti jaunus klientus, gali naudoti ryškesnes spalvas ir žaismingus šriftus, o prabangių automobilių prekės ženklas greičiausiai naudotų įmantresnę spalvų paletę ir pasirinktą šriftą.
3. Naudokite spalvas, kurios atspindi jūsų įmonės asmenybę. Spalvas, kurias pasirinksite savo logotipui gali daug pasakyti apie jūsų įmonę. Pavyzdžiui, mėlyna spalva dažnai laikoma patikima ir patikima, o raudona – energinga ir įdomi.
4. Logotipas turi būti paprastas. Logotipą turėtų būti lengva atgaminti įvairiose laikmenose, pavyzdžiui, interneto svetainėje, vizitinėje kortelėje ar iškaboje. Venkite naudoti per daug spalvų arba sudėtingus raštus, kuriuos gali būti sunku atkurti.
5. Logotipas yra vienkartinė investicija, todėl jo nereikėtų dažnai atnaujinti. Venkite naudoti tendencijas ar madas, kurios greitai pasensta. Gerai žinomi prekiniai ženklai logotipų nekeičia, nes tai gali būti brangu ir klaidinti klientus. O dar blogiau, jei Jūsų nebepažins lojalūs klientai.
Patirtis rodo, jog kai kurios įmonės, ypatingai dažnai pasitaiko naujos įmonės, galvoja, jog gali logotipą susikurti patys ir pridaro esminių klaidų, kurios ateityje gali atnešti nemalonumų, arba apsunkinti tam tikrus procesus. Tad dažniausiai pasitaikančių klaidų sąrašas apačioje:
• Neatsižvelgiama į įmonės tikslinę auditoriją. Ir kokią žinutę norite jiems perduoti.
• Logotipo dizainas nėra paprastas ir lengvai suprantamas. Dažnai žmonės stengiasi į logotipą sutalpinti per daug, neatsižvelgdami į tai, kaip jį matys ir skaitys kiti.
• Naudojama per daug spalvų, o tai gali būti painus ir sunkiai atkuriamas baneriuose, ar spaudoje.
• Per daug sudėtingas logotipas. Tai dažniausiai ilgi pavadinimai, nesuprantami simboliai, o ir pats įmonės prekės ženklas nieko nepasako apie teikiamas paslaugas ar sferą kurioje dirba.
• Per dažnai atnaujinamas logotipas. Kaip ir minėjome anksčiau.
Kas yra firminis stilius? Tai – tai, ką žmonės galvoja apie jūsų įmonę. Tai sudaro įvairios detalės, tokios kaip logotipas, spalvos, įvaizdis ir kt. Visa tai sudaro jūsų įmonės identitetą. Tai yra svarbi detalė, kuriai reikia skirti daug dėmesio, nes tai gali padaryti įmonę geriau atpažįstamą ir patrauklesnę klientams.
Brandbook’as tai yra vadovas, kuriame aprašomi įvairūs firminio stiliaus elementai. Tai puiki priemonė, su kuria galite išlaikyti savo įmonės identitetą ir užtikrinti, kad klientai galėtų lengvai atpažinti jūsų įmonę. Brandbook ‘as taip pat gali padėti užtikrinti, kad visi jūsų darbuotojai žinotų, kaip reikia naudotis įmonės logotipu, spalvomis ir kitais elementais. Tai užtikrins, kad visi jūsų darbuotojai dirbtų vienodai ir siektų tinkamo įmonės identiteto.
Mes galime padėti jums sukurti Brandbook ‘ą, kuris atspindėtų jūsų įmonės identitetą ir firminį stilių.
Logotipo dizainas yra svarbi jūsų įmonės prekės ženklo strategijos dalis. Gerai sukurtas logotipas gali padėti sukurti klientų lojalumą ir emocinį įspūdį, o prastai sukurtas logotipas gali sukelti priešingą efektą.
Logotipų kūrimo paslaugas teikia daugybė įmonių, internete jų galima rasti išties nemažai. Tačiau svarbu pasirinkti patikimus partnerius, kurie turi patirties kuriant logotipus su įvairiomis pramonės šakomis.
Venkite neaiškių įmonių, apie kurias yra mažai informacijos ar atsiliepimų internete, o prieš priimdami sprendimą būtinai patikrinkite įmonės portfolio ir asmeniškai įvertinkite atliktus darbus.
Turėkite nusistatę aiškų biudžetą, tai leis sudaryti trumpesnį sąrašą įmonių, kurios greičiausiai atitiks jūsų poreikius atitinkantį logotipą ir neviršys jūsų biudžeto. Žinoma, nereikia vaikytis žemiausios kainos, kadangi didelė tikimybė, jog logotipas bus sukurtas mėgėjiškai, neatsižvelgiant į rekomendacijas, padarytas greitai su siekiu greičiau pasiimti pinigus. Tačiau neverta ir per daug permokėti.
Taip pat verta apsvarstyti, ar jums reikia papildomų paslaugų. Ne tik logotipo dizaino, bet ir kitų paslaugų, pavyzdžiui, prekės ženklo strategijos kūrimo, vizualinio identiteto ar net visiško prekės ženklo keitimo projekto.
Mes, specializuojamės kuriant aukštos kokybės logotipus ir firminį stilių. Šioje srityje turime daugiau nei 14 metų patirtį ir esame dirbę su klientais iš viso pasaulio.
Siūlome platų logotipų dizaino paslaugų spektrą – nuo logotipo dizaino iki išbaigtų firminio stiliaus paketų. Mūsų komanda glaudžiai bendradarbiaus su jumis, kad suprastų jūsų verslą ir sukurs logotipą, kuris atspindėtų jūsų įmonės vertybes ir asmenybę.
Jei ieškote logotipo dizaino, nedvejodami kreipkitės į mus. Mielai aptarsime jūsų projektą ir pateiksime geriausią pasiūlymą. Logotipų kūrimas yra mūsų viena iš stipriųjų pusių.
Jei norite užtikrinti, kad jūsų logotipas būtų visiškai apsaugotas, turite jį užregistruoti kaip prekės ženklą. Tai suteikia jums išskirtinę teisę naudoti logotipą savo šalyje ir neleidžia kitiems jį naudoti be jūsų leidimo.
Logotipą galite užregistruoti kaip prekių ženklą pateikdami prekių ženklo paraišką su atitinkama savo šalies institucija.
Jei esate Europos Sąjungoje, galite pateikti prekių ženklo paraišką Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybai (EUIPO).
Tai padarius, jums bus suteikta apsauga visose 28 ES šalyse.
Jei norite užregistruoti savo logotipą kaip prekių ženklą Jungtinėse Amerikos Valstijose, turite pateikti paraišką Jungtinių Valstijų patentų ir prekių ženklų biure (USPTO).
Pateikus paraišką, ji bus patikrinta, ar atitinka visus reikalavimus. Jei ji atitiks reikalavimus, jūsų logotipas bus užregistruotas ir galėsite šalia jo naudoti ® simbolį.
Patentas gali apsaugoti prekės ženklą nuo imitacijos ir klastotės. Be to, tai gali užkirsti kelią kitiems naudoti jūsų logotipą be jūsų leidimo.
Prekių ženklo registracija galioja 10 metų nuo paraiškos padavimo dienos. Po to ją galima pratęsti.
Jei neregistruosite logotipo kaip prekių ženklo, neturėsite išskirtinių teisių jį naudoti. Kiti galės jį naudoti be jūsų sutikimo ir jūs negalėsite jų sustabdyti. Tokiu atveju atsiranda landa piktavaliams pasipelnyti iš Jūsų įdirbio.
Logotipą galite naudoti ir neįregistravę jo kaip prekių ženklo, tačiau patartina tai padaryti, kad apsaugotumėte savo prekės ženklą nuo problemų ateityje.
Kaip pavyzdį galime pateikti žymius rūbų prekės ženklus. Patentas juos apsaugo nuo klastočių kūrimo. O tai gali tiesiogiai pakenkti prekės ženklui, kadangi jos dažnai yra prastos kokybės, negražaus dizaino, o tai yra tiesiog antireklama.
Šioje svetainėje naudojame slapukus, daugiau informacijos privatumo politikoje.
Pasikalbėkime