Internetinė reklama

Kuriame unikalaus dizaino arba adaptuotuojame reklaminius skydelius – banerius, užsiimame socialinių tinklų vizualios reklamos gamyba.

Priklausomai nuo jūsų poreikių, galime sukurti unikalų reklamos dizainą, brėžiantį gaires visai jūsų vizualinei komunikacijai, arba adaptuoti esamą įmonės firminį stilių – atkartodami ir integruodami jūsų prekės ženklo spalvinius, grafinius, stilistinius elementus.

Užsiimame reklaminių skydelių – banerių – gamyba, sukurdami tai, kas jūsų reklaminėje kampanijoje generuos ne tik parodymus, bet ir paspaudimus. Kuriame tiek statinius, tiek video (HTML5 ir AMPHTML) banerius jūsų svetainėms, socialinių tinklų komunikacijai („Facebook.com“, „Instagram.com“ ir kt.) ar reklaminėms kampanijoms internete – nuo interneto portalų iki tarptautinių reklaminių tinklų (Delfi.lt, 15min.lt, Google Ads, Adform ir kt.).

Esant poreikiui pasirūpinsime reklaminiams projektams reikalingomis nuotraukomis, animacija, video: dirbame su profesionaliais fotografais, filmuotojais, animatoriais, dailininkais ir skaitmeninio dizaino specialistais, gebančiais išpildyti darbus ne tik kūrybingai, bet ir tiksliai pagal suformuluotus uždavinius.

Internetinės reklamos kūrimas

Internetinė reklama – tai viena iš efektyviausių būdų gauti daugiau lankytojų į savo svetainę. Tačiau, norint, kad internetinė reklama būtų veiksminga, ji turi atitikti keletą svarbių kriterijų. Pirma, internetinės reklamos turinys turi būti aktualus ir įdomus. Antra, reklama turi būti matoma ir lengvai atpažįstama. Trečia, internetinės reklamos turinys turi būti kuo trumpesnis ir suprantamesnis. Ketvirta, internetinės reklamos turi būti skirtos tam tikrai tikslinei auditorijai. O kaip tai padaryti?

Atsakymas - vizualinė reklama internete

Vizualinė reklama – tai reklama, kuri naudoja įvairius vaizdinius ir vaizdo elementus, kad paskatintų žmones pirkti ar naudotis tam tikru produktu ar paslauga. Vizualinė reklama gali būti naudojama įvairiose interneto vietose, tokiose kaip YouTube, Facebook arba Instagram. Ši reklama yra efektyvi, nes ji gali būti lengvai perduodama ir suprantama, be to, vaizdiniai elementai gali padaryti įspūdžio poveikį.

Vieni populiariausių vizualinės reklamos pasirinkimų yra baneriai. Lietuvių kalboje jie dar yra vadinami reklaminiais skydeliais. Jie gali būti įvairių dydžių, formų ir spalvų, įvairių elementų, tokių kaip nuorodos, tekstas, vaizdai arba video. Baneriai gali būti naudojami tam, kad parodytų įmonės logotipą, produktą ar paslaugą, arba gali būti naudojami kaip įmonės įvaizdžio kūrimo priemonė.

Statiniai baneriai. Juos galima pamatyti įvairiose vietose internete. Statiniai baneriai gali būti naudojami tam, kad parodytų įmonės produktą ar paslaugą, gali būti įvairių dydžių, formų ir spalvų.

Animuoti baneriai gali padaryti įspūdingesnį poveikį nei statiniai baneriai. Jie gali turėti įvairius judančius vaizdinius ir elementus. Tačiau yra daug kartų sudėtingesnis jų kūrimas.

Kuo vizualinė reklama svarbi verslui?

Vizualinė reklama yra itin svarbi, nes šiandien ji pritraukia daugiau vartotojų dėmesio. Tai reiškia, kad jie geriau atpažįsta ir supranta vaizdinį turinį, nei tekstinį. Todėl svarbu, kad internetinės reklamos turinys būtų lengvai suprantamas bei atpažįstamas. Tai padaryti gali tik profesionalūs specialistai.

Iš ko susidaro internetinė reklama?

Reikia išnagrinėti kokią prekę, ar paslaugą norite reklamuoti bei kokių tikslų siekiate savo versle. Koks yra Jūsų biudžetas ir kokius konkurentus turite. Tai leis sukurti tinkamą strategiją, kuri padės pasiekti norimus rezultatus.

Atrenkami kanalai, per kuriuos bus vykdoma reklama. Tai gali būti socialiniai tinklai, arba įvairūs interneto svetainių portalo puslapiai.

Sukuriamas turinys, kuris atitiks nurodytus kriterijus. Tai gali būti įvairūs tekstai, nuotraukos, vaizdo įrašai ar pan. Statiniai ir animuoti baneriai.

Sudaromas planas ir terminai, kada turi būti atlikta internetinė reklama ir kiti paruošiamieji darbai.

Penkta, internetinė reklama atliekama ir stebimas jos veiksmingumas, nuolatos optimizuojami reklamos procesai.

Kodėl svarbu pasirinkti tinkamą reklamos kompaniją?

Pasirinkti tinkamą reklamos kompaniją yra labai svarbu, nes tik ji gali pasiūlyti efektyviausias ir veiksmingiausias reklamos strategijas. Be to, profesionali kompanija gali pasiūlyti įvairius sprendimus, kurie padės pasiekti norimus rezultatus. Tai leis ne tik užtikrinti didesnį lankytojų srautą, bet ir sugeneruoti daugiau pardavimų. Reklamos biudžetas bus panaudotas tinkamai ir efektyviai.

Kokios reklamos yra populiariausios ir kuo jos skiriasi?

• Google Ads. Tai yra platforma, leidžianti reklamuoti įvairias firmas, prekes arba paslaugas internete. Ji suteikia galimybę naudotis įvairiomis funkcijomis ir metodais, kurie padės pasiekti norimus rezultatus.Yra keletas Google Ads naudojimo būdų:

  1. Paieškos reklama. Šis metodas naudojamas siekiant reklamuoti įmonę, prekę arba paslaugą paieškos sistemose, tokiose kaip Google. Paieškos reklama rodoma kaip skelbimas puslapio viršuje ir apačioje pagal Jūsų nurodytus raktinius žodžius. Mokate už paspaudimus, nemaišykite to su SEO paslaugomis, apie jas pakalbėsime netrukus.
  2. Google Ads banerinė reklama. Šis metodas naudojamas siekiant reklamuoti įmonę, prekę arba paslaugą įvairiose interneto vietose. Tai viena efektyviausių reklamos priemonių, kurių rezultatus galite pamatyti iškarto. Paprastai yra mokama už paspaudimus, tad parodymų skaičius priklauso nuo Jūsų marketinginio biudžeto.
  3. Seo paslaugos. Šis metodas naudojamas siekiant užtikrinti, kad įmonės svetainė būtų pirmoje paieškos sistemų rezultatų puslapyje. Tai apima įvairius veiksmus, tokius kaip tinkamo turinio kūrimas, raktinio žodžio įvedimas, nuorodų kūrimas ir pan. Tai leidžia ne tik užtikrinti didesnį lankytojų srautą, bet ir sugeneruoti daugiau pardavimų, nes žmonės dažniausiai renkasi pirmuosius rezultatus.

• Naujienų portalai. Naujienų portalo reklama gali būti naudojama siekiant reklamuoti įmonę, prekę arba paslaugą naujienų portale. Tai yra efektyvi, nes ji gali padaryti įspūdingą poveikį vartotojams, kurie skaito naujienų portalus.

• Socialiniai tinklai. Socialinės reklamos metodas naudojamas siekiant reklamuoti įmonę, prekę arba paslaugą socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip Facebook, Instagram ir LinkedIn. Tai yra efektyvi, nes socialiniai tinklai turi didelę auditoriją, kuri gali susidomėti įmonės, prekės ar paslaugos reklama.

Profesionalų pagalba būtina

Norint, kad internetinė reklama atitiktų šiuos kriterijus, ją kuriant turi dalyvauti profesionalūs ir patyrę reklamos specialistai. Tai garantuos, kad internetinė reklama bus veiksminga ir duos norimų rezultatų. Be to, svarbu tai, kad internetinės reklamos kūrimas turi būti pagrįstas individualiu požiūriu į kiekvieną klientą. Tai leis pasiekti geriausius rezultatus.

Kaip pasirinkti interneto rinkodaros partnerius?

Pasirinkdami internetinės rinkodaros partnerius, verta atkreipti dėmesį į keletą svarbių kriterijų. Tai leis pasirinkti tinkamiausią ir efektyviausią sprendimą. Pirma, atkreipkite dėmesį į tai, kokius tikslus norite pasiekti savo versle. Tai leis nustatyti reikalingus sprendimus ir strategijas. Antra, atkreipkite dėmesį į biudžetą. Tai leis nustatyti, kokius sprendimus ir strategijas galima pritaikyti Jūsų verslui. Trečia, atkreipkite dėmesį į rinkodaros partnerio patirtį. Tai leis nuspręsti, ar jis gali pasiūlyti efektyvius sprendimus ir strategijas Jūsų verslui.

Mes Adface.lt kolektyvas galime Jums padėti pasiekti įvairius tikslus. Tai leis užtikrinti, kad Jūsų verslas bus sėkmingas ir pelningas. Mes turime daug patirties rinkodaros srityje, todėl galime pasiūlyti įvairius sprendimus ir strategijas, kurie padės Jums pasiekti norimus rezultatus.

Viskas prasideda nuo pokalbio,

tad pasikalbėkime.

Įmonės rekvizitai