Skaitmeninės reklamos metai: kuo daugiau konkurencijos – tuo svarbesnis profesionalumas

Metų pabaigoje pasirodė nemažai įvairių apibendrinamojo pobūdžio apžvalgų, rodančių vieną esminę tendenciją: skaitmeninei reklamai augant ir banerinių reklamų parodymams intensyvėjant, jų paspaudimų skaičius gerokai smunka – tiek įvairiuose tinklalapiuose, tiek socialinėse platformose. Ką tai reiškia verslui ir reklamų kūrėjams? Be viso kito: kad dar labiau išauga banerio profesionalumo poreikis ir tinkamai parinkto dizaino bei teksto svarba.

Kita vertus, nors reklaminių skydelių paspaudimų skaičius smunka, vis dėlto skaitmeninės reklamos stipriai prisideda prie prekės ženklo žinomumo didinimo ir noro pirkti skatinimo – ypač kai skaitmeninės kampanijos apgalvotai derinamos su offline medijomis. Tad ekspertai nesako, kad interneto vartotojams atsirado banerių aklumas ir jie visiškai nebepastebi skaitmeninių reklamų, tarkime, naujienų portale. Atvirkščiai, kaip rodo atliktos konkrečių atvejų analizės, matydami skaitmenines reklamas, žmonės dažniau apsilanko reklamuojamų prekės ženklų svetainėse ar padaugėja jų paieškų užklausų naršant internete, net jei pačių skaitmeninių reklamų paspaudimų skaičius nebūna aukštas.

Reklamos paspaudimų santykis su jos parodymų skaičiumi – vadinamasis CTR rodiklis – skiriasi ir priklausomai nuo online reklamos formato: pavyzdžiui, „Google AdWords“ ir „Facebook“  generuoja daugiau kaip 1 proc. paspaudimų (ir tai laikoma puikiu rezultatu) nuo parodymų skaičiaus, be to, pritraukia tikslingesnes auditorijas, pasirengusias pirkti jūsų produktą ar paslaugą.

Maži dalykai gali lemti,

ar reklamos kampanija

generuos klientų srautus,

ar liks neįdomiu paveikslėliu.

Kalbant konkrečiai apie „Facebook“: skaičiuojama, kad naujienų juostoje pasirodančios reklamos CTR sudaro apie 1,11 proc., o reklamos, esančios dešinės pusės reklaminėje juostoje – tik 0,16 proc.; „Facebook Stories“ esančias reklamas spusteli iki 0,79 proc. jas pamačiusių vartotojų. Dar mažiau paspaudimų generuoja reklamos „Instagram“ platformoje – čia CTR sudaro 0,22 proc., o „Instagram Stories“ – 0,33 proc. Panaši padėtis ir su reklamomis „LinkedIn“ platformoje, kuri iš esmės nestebina – dėl B2B šios soc. platformos B2B profilio: CTR čia sudaro apie 0,22 proc. Įdomių įžvalgų galima pastebėti ir vertinant verslą pagal veiklos sektorius: pavyzdžiui, kompanija „Social Bakers“ savo apžvalgoje nurodo, kad „Facebook“ ir „Instagram“ platformose šiemet daugiausiai interakcijų sulaukė e-komercijos, mažmeninės prekybos, paslaugų sektoriai (Facebook); ir mados, e-komercijos, grožio sektoriai (Instagram).

Ką tai reiškia mums, skaitmeninių reklaminių kampanijų kūrėjams, ir besireklamuojantiems prekių ženklams?

Kad kova dėl vartotojo dėmesio intensyvėja, ir toje kovoje tampa svarbi kiekviena detalė. Auksinė geros reklamos formulė nesikeičia: joje turi kuo sklandžiau derėti kūrybiškumas ir rinkodarinė žinutė – tačiau maži dalykai gali lemti tai, ar skaitmeninės reklamos kampanija generuos klientų srautus, ar tiesiog liks eterį užpildančiu, niekam neįdomiu paveikslėliu.

Turite klausimų, reikia konsultacijos?

Pasikalbėkime.

Viskas prasideda nuo pokalbio,

tad pasikalbėkime.

Įmonės rekvizitai

  • UAB „Adface“
  • K.Baršausko g. 59 (KTU Santakos slėnis), Kaunas, Lietuva, 51423
  • Įmonės kodas 301734377
  • PVM mokėtojo kodas LT100004124412
  • Luminor bankas A.s. LT28 4010 0425 0163 7638