Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią naudojimosi mūsų svetaine patirtį.
Siekiant sklandaus komandinio darbo, svarbu greitai ir aiškiai susikalbėti. Dėl to pardavimų terminai gali būti aktualūs visiems, kurie susiduria su pardavimų atstovais savo arba partnerių įmonėse, o galbūt ir patys pradeda dirbti šioje srityje. Lanksčiai ir greitai dirbti lengviau, kai turi reikiamas žinias.
Jūsų patogumui parengėme svarbiausių pardavimų terminų žodyną, kuriame susipažinsite su pardavimų sąvokomis ir jų apibrėžimais. Žinodami šiuos terminus ir jų reikšmes, augantys profesionalai galėtų lengviau integruotis į komandą, atpažindami vadovų vartojamas sąvokas ir trumpinius.
Tarp šių terminų netrūksta santrumpų, o dalis jų dar neturi prigijusių lietuviškų atitikmenų. Dėl to itin naudinga vienoje vietoje turėti sąvokas anglų ir lietuvių kalba bei jų paaiškinimus su paprastais pavyzdžiais. Taigi, jei kyla klausimas, kuo skiriasi kryžminis pardavimas (cross-selling) nuo papildomo (upselling) arba PQL nuo MQL, atsakymą rasite žodyne.
Parsisiųskite NEMOKAMAI!⤵