Pereiti prie turinio

Pamiršai, kad ne visi gali: Kaip išvengti 20 skaudžiausių klaidų internetinėje svetainėje

kaip isvengti klaidu internetine svetaineje 1

Yra žmonių, kurie nemėgsta žuvies. Yra žmonių, kurie nevirškina pieno. Jei būtumėte restorano savininkai – išmestumėte šiuos žmones į gatvę? Būtent. Tas pats ir internete – jei nenorite prarasti kliento, jūsų web svetainė privalo būti patogi. 

Štai su kokiomis problemomis susiduria vartotojai ir kaip galima jų išvengti.
Skaitykite iki galo. 


Kokia jūsų svetainės prasmė?

Kiekviena svetainė yra įrankis, o geras įrankis – sprendžia problemą ir nekelia klausimų kaip šiuo naudotis.

1.

Kalbate pernelyg sudėtingai

Įsivaizduokite – norite pirkti telefoną, o jums pasakoja apie tranzistorių architektūrą… Ką tokį? Prie ko čia? Taip, jūs esate specialistai, bet jūsų klientai nėra. Ypač jei jie ieško dovanų arba sprendžia problemą, kurios nelabai supranta – tik žino, kad kažkas blogai ir nori gyventi kitaip.

Venkite techninių terminų, o jei jie neišvengiami – paaiškinkite, kad būtų aišku ir ne ekspertui.

2.

Per daug informacijos

Atėjote automobilio ratų remonto, o jums pasakoja kokie šaunūs X tepalai. Laiko neturite daug, kantrybės irgi, taigi išeinate. Jie prarado klientą.

Suskirstykite informaciją į logiškas sekcijas ir naudokite antraštes bei punktus, kad būtų lengviau skaityti, o pametus mintį grįžti. Taip pat galite pridėti santraukas, o ilgiems puslapiams ir turinius, kur būtų pateikta svarbiausia informacija. Pagrindiniame puslapyje galite pateikti svarbiausias nuorodas, o detales vidiniuose.

3.

Neaišku kognityviai sutrikusiems vartotojams

Tai mūsų draugai ir kolegos, kaimynai ir bendrapiliečiai, kuriems sunku skaityti, suprasti arba jie negali ilgiau nulaikyti dėmesio (pvz. žmonės su ADHD sindromu, kurių Lietuvoje gali būti apie 5 %). Kodėl juos kankinate sudėtingais aprašymais, labirintą primenančiu svetainės išdėstymu? 

Naudokite paprastus sakinius, aiškias antraštes ir instrukcijas su vaizdiniais pavyzdžiais. Šauniai sukurtas LR Vyriausybės portalas lengvai suprantama kalba. Peržiūrėkite ar ir jūsų svetainės turinį suprastų visi – ir močiutė, ir vaikas. Nebūtina supaprastinti visko, bet esminė informacija privalo būti aiški, jei nenorite prarasti klientų.

Pavyzdžiui – ikonos. Jei galima, šalia ikonų naudokite paaiškinančius tekstus, nes ne visiems gali būti aišku, kad trys horizontalūs brūkšniai yra meniu, o ką kalbėti jei tai unikali iliustracija. Tekstas dažniau yra aiškiau už simbolį, bet gerai naudoti juos kartu – pavyzdžiui naudokite klaustuko ikoną ir tekstą „gaukite pagalbą“ šalimais; krepšelio ikoną ir tekstą „įsigyti prekę“; žmogaus ikoną ir tekstą „paskyra“.

Kalbant apie mygtukų tekstus naudokite aiškias nuorodas, kurios nurodo, kur vartotojas bus nukreiptas ir kas įvyks. Pavyzdžiui, vietoje „Spauskite čia“, naudokite „Daugiau informacijos apie mūsų paslaugas“.

Taip pat protinga laikytis ir nerašytų standartų – pavyzdžiui meniu ir navigacijos juostą laikyti svetainės viršuje, kontaktų formą padėti į „Susisiekite“ polapį, ir visą kas svarbiausia laikyti polapio viršuje.


Pabandykite: 5 sekundžių testas

Pasisodinkite žmogų, kuris nėra susidūręs su jūsų svetaine. Atidarykite jam svetainę ir leiskite panaršyti 5 sekundes. Svetainę išjunkite ir paklauskite: Kokia buvo šios svetainės prasmė? Kas joje pristatoma? Ką svetainėje galima padaryti?

Per 5 sekundes vartotojas nespės sužinoti kodėl jūsų paslauga išskirtinė, bet jis privalo sužinoti ką jūs išvis siūlote. Parduodate batus? Registruojate į kliniką pas daktarus? Skatinate saugoti Sengirės miškus? Jei tai aišku – puiku, tikėtina, kad jūsų svetainė suprantama vartotojams!


Svetainė yra meno kūrinys

Tačiau svarbu ne tik įvaizdis bei branding. Taip pat – ar jūsų svetainė nekelia epilepsijos? Ar nesinori užsidengti akių? Ar vos atsidarius klientas neieško išjungimo mygtuko?

4.

Sunku įskaityti, įžiūrėti

Pusė Lietuvos gyventojų turi problemų su akimis. Jiems sunku įskaityti smulkų tekstą, ypač jei teksto spalva išblukus, o kontrastas nepakankamai ryškus. Galbūt jūsų svetainės šriftai ir spalvos neatitinka tarptautinių standartų?

Svarbu naudoti pakankamo dydžio tekstus ir užtikrinti gerą kontrastą tarp teksto bei fono. Pavyzdžiui, juodas tekstas ant balto fono yra lengviau skaitomas nei pilkas ant šiek tiek kitaip pilko. 🙂

Taip pat svarbu suteikti vartotojams galimybę padidinti šrifto dydį pagal savo poreikius. Šiais laikais tai gali dauguma naršyklių ir telefonų, bet būtina patikrinti ar šios funkcijos išties veikia, ar puslapis tinkamas naudoti ir šį „prizoominus“, ar svarbūs elementai nedingsta, išdėstymas lieka patogus.

5.

Disleksija kandžiojasi

Apie dešimtadalis Lietuvos gyventojų negali skaityti – pilnai arba iš dalies. Tikėtina, kad pažįstate tokių žmonių ir jūs, kurie mieliau skambins telefonu arba ieškos jūsų gyvai, nei rašys el. laišką. 

Jūsų svetainė nebus patogi šiems vartotojams jei jūsų svetainės šriftas bus sunkiai įskaitomas – raidės mažos, susiliejančios, naudojamas labiau gražus, nei funkcinis šriftas. Nebūtina naudoti pilnai disleksikams pritaikyto šrifto kaip Dyslexie ar Inclusive Sans, bet būtina atsižvelgti ar jūsų raidės įskaitomos.

6.

Mirksėjimas, animacijos ir būsima epilepsija

Nors epilepsija sergančiųjų mažiau, tai daug kartų pavojingiau – epilepsijos priepuolio metu žmogus gali netyčia susižaloti, o jūsų svetainė gali būti šio priepuolio kaltininkė. Vienas iš epilepsiją provokuojančių veiksnių yra mirksinčios šviesos.

Šiais laikais naršyklės kompiuteriuose bei telefonuose turi nustatymą „Reduced motion“, kurį įjungtus jūsų svetainėje turėtų nevykti jokios animacijos, nelikti judančių elementų ir mirksinčių spalvų, savaime einančių video. Jei blykčiojimas yra tikrai-tikrai-tikrai būtinas, užtikrinkite, kad jis neviršytų trijų blyksnių per sekundę, bet geriausia klausyti ko nori vartotojas.

7.

Dizaino mišrainė

Panašu į prasmės dalį, tačiau čia kalbame apie dizainą – jei jūsų svetainėje tekstai tai paryškinti, tai pabraukti, tai visaip nuspalvoti, nėra vientiso stiliaus – tai nepadeda svetainės patogumui.

Klausykite prekės ženklo įvaizdžio taisyklių – šias jums dizaineriai sukūrė ne veltui. Laikykitės vienodų spalvų, šriftų ir elementų išdėstymo taisyklių visoje svetainėje. Paprastas ir aiškus dizainas padeda lengviau naršyti ir surasti reikiamą informaciją. 


Pabandykite: žvilgsnis iš kito kambario galo

Atsistokite kitame kambario gale, tarkime per 8 žingsnius nuo kompiuterio ekrano, ir pažvelkite į savo svetainės titulinį lapą. Ar matote esminį svetainės elementą – tekstą, nuotrauką, video, mygtuką registracijai arba įsigijimui?

Jei jūsų svetainės prasmė matosi ir nesusilieja fone – gerai. Tačiau jei jūsų svetainė primena tas optines iliuzijas, kur reikia žiūrėti žvairuojant, kad kažkas pasirodytų – susirūpinkite.

Papildomas pratimas: „Kaleidoskopas“. Grįžkite prie kompiuterio ir panaršykite svetainę. Kiek spalvų naudojate? Jei mažiau nei 5 – šaunu. Jei daugiau – galbūt vietoj svetainės turite mišrainę. Atitinkamai ir su šriftais bei jų dydžiais.

Papildomas pratimas: „Ieškau šešėlio“. Išeikite į lauką ryškioj saulės šviesoj – ar jūsų telefone svetainės tekstai įskaitomi?

Papildomas pratimas: „Vėluoju į susitikimą“. Pabandykite savo svetainę naršyti telefonu eidami arba bėgdami – ar pataikote paspausti į reikiamus mygtukus? Ar įskaitote kas parašyta?


Atsidarė durys, negaliu įeiti

Jei jūsų svetainė suprantama ir neblogina įvaizdžio, nepamirškite ir funkcinės dalies. 

8.

Lėėėėėėėėtaaaaaa…

Paspaudėte nuorodą. Krauna… Krauna… Krauna… O! Kažkas matosi! Bet dar vis Krauna… Krauna…

Puslapio greitis priklauso nuo programinio kodo optimizacijų, įkeltų nuotraukų bei video, hostingo tiekėjo ir N+ kitų smulkių detalių. Daugiausiai šią sritį išmano programavimo specialistai. Nebūtina atsisakyti raiškių nuotraukų ar įspūdingų video įrašų – reikia tik programuoti ne atbulomis rankomis.

Jei jūsų puslapį krauna ilgiau nei 5 sekundes – susirūpinkite. Jei ilgiau nei 10 sekundžių – labai susirūpinkite. Jei trumpiau nei 3 sekundes – šaunu!

Ilgai kraunantis puslapis gali sukelti vartotojams nerimą, kad kažkas neveikia arba, kad jie padarė klaidą; gali iššaukti norą išeiti iš svetainės ir nebegrįžti.

9.

Nepakankama grįžtamoji informacija

Kas įvyksta paspaudus mygtuką, nuorodą ar kitą elementą? Jei paspaudus tenka laukti ir neaišku ar išvis buvo paspausta – blogai.

Mygtukai ir kiti spaudžiami elementai, naršant per kompiuterį pele, turi turėti „hover“ efektą – pavyzdžiui, pasikeičianti teksto ar fono spalva užvedus pelytę. Naršant tik klaviatūra (apie tai netrukus papasakosime plačiau), turėtų irgi keistis elemento atvaizdavimas – tarkime atsirasti apibraukimas. 

Taip pat, turi keistis elementų dizainas ir juos paspaudus. Pavyzdžiui, paspaudus formos mygtuką „Išsiųsti žinutę“ turėtų šio mygtuko tekstas pasikeisti arba atsirasti tekstas šalia – tarkime „Siunčiama…“.

Geros formos taip pat turi ir aiškius klaidos tekstus – pavyzdžiui, jei buvo blogai užpildytas formos laukelis, neužtenka jo apibraukti raudonai, turėtų atsirasti ir paaiškinamasis tekstas kas buvo padaryta blogai ir ko tikimasi.

10.

Neveikia per mobiliakus

Vartotojas bando atidaryti svetainę mobiliajame telefone, tačiau kažkas neveikia arba, dar blogiau, išvis nesimato?

Blogai, nes dauguma vartotojų puslapius naršo per mobiliuosius, dalis per planšetes. Mažoji dalis naršo kompiuteriais, kurių ekranų dydžiai irgi skiriasi – nuo didelių televizorių iki mažų laptopų. Yra net naršančių per išmaniuosius laikrodžius bei ekranus automobiliuose.

Užtikrinkite, kad svetainė būtų suderinama su įvairiomis naršyklėmis ir įrenginiais, įskaitant mobiliuosius telefonus. Naudokite „responsive” dizainą, kuris automatiškai pritaiko svetainės išdėstymą pagal ekrano dydį. 

Jei jūsų paslaugai būtina jungtis per kompiuterį, mobilioje versijoje turėtų būti paaiškinimas kodėl to reikalaujate ir pridėtas būdas susisiekti, nes kai kurie vartotojai net neturi kompiuterių.

11.

Tamsus miškas

Neprimatantys ir aklieji, kurių internete gausu, naršo naudodami ekranų skaitytuvus – programas, kurios balsu perskaito kas puslapyje užrašyta. Tačiau įsivaizduokite, apsilankote puslapyje kur parašyta „duomenys yra lentelėje“, tačiau lentelė įkelta kaip nuotrauka be jokio „alt“ (alternatyvaus) aprašymo. Ekranų skaitytuvas tiesiog perskaito „pridėta iliustracija“ ir tai nenusako, kas paveiksluota toje nuotraukoje.

Kiekvienai nuotraukai, o ypač lentelėms, pridėkite „alt” tekstą, kuris aprašo, kas vaizduojama. Pavyzdžiui, jei nuotraukoje matyti saulėlydis prie jūros, „alt” tekstas galėtų būti „saulėlydis prie Baltijos jūros, matosi oranžinis dangus bei baltas smėlis“. Atitinkamai ir su lentelėmis. Tai padės akliesiems suprasti, kas yra jūsų svetainėje, ką siūlote, kaip užsisakyti.

Susijusi problema: netinkamai naudojamos formų laukelių etiketės (labels). Pavyzdžiui, jei vartotojas, bando užpildyti kontaktų formą, tačiau šie laukeliai netinkamai užvadinti, jis nesupras ką kur pildyti. 

Užtikrinkite, kad visi formų laukeliai turėtų etiketes ir jos būtų tinkamai susietos naudojant <label>, „aria“ ir kitus žymenis. Čia jums padės programuotojai.

12.

Ką sakei?

Jei turite klausos sutrikimų ir norite žiūrėti vaizdo įrašą – būtų šaunu žinoti kas sakoma, taip?

Visuose vaizdo įrašuose, kuriuose yra kalbama, turėtų būti pridėti subtitrai. Pavyzdžiui, jei vaizdo įraše yra paskaita apie istoriją, titrai turėtų perteikti, ką sako kalbėtojas. Tas pats ir produktą pristatantiems vaizdo įrašams.

Jei nėra įmanoma redaguoti vaizdo įrašo, galima esmę perrašyti tekstu, pridėti šalia arba žemiau. Tokiu atveju rašykite natūraliai, nebandykite transkribuoti, nes rašytinės kalbos struktūra kitokia. Papildomas privalumas – tekstas gerai indeksuojamas paieškos įrankiuose, taigi jei video įrašus pateiksite ir teksto forma, tai padės ir SEO prasme.

13.

Nesuprantu lietuviškai

Dalis Lietuvos gyventojų nekalba lietuviškai. Ar tai reiškia, kad jie negali būti jūsų klientai? Taip pat, ar tikrai jūsų prekė negali tikti, tarkim, Latvijos ir Lenkijos gyventojams? Juk pristatymas kurjeriu kainuos ne daug, o muito mokesčio nėra – verslui puiku.

Įdiekite daugiakalbį palaikymą ir leiskite vartotojams pasirinkti jiems tinkamą kalbą. Pavyzdžiui, įtraukite svetainės versijas anglų, latvių, lenkų kalbomis. Tai padės pritraukti platesnę auditoriją. Šią funkciją įdiegs programuotojai, o vėliau padės vertėjai. Arba galima aktyvuoti ir automatinį vertimą, tik jo kokybė prastestė. Pridėti naują kalbą svetainei nėra sudėtinga, reikia tik noro.


Pabandykite: Rodau draugui

Įsivaizduokite, kad norite draugui parodyti jūsų svetainės kontaktų puslapį – tel. nr. ir el. paštą. Arba, tarkime, norite greitai įsigyti prekę, kol nesibaigė akcija. Įsivaizdavote? Dabar marš, pabandykite! Laikrodukas tiksi.

Kiek užtruko? Ar buvo lengva? Sunku? Kiek paspaudimų reikėjo? Ar būtumete radę, jei tai būtų ne jūsų svetainė, o nepažįstama?

Ir dabar darsyk pažiūrėkite visą procesą – jei už jūsų peties būtų stovėjęs draugas, kiek kartų būtumėte niurnėję „naaa, kodėl nekrauni“, „įprastai būna greičiau“ arba „oi, ne čia paspaudžiau“?


Kaip šitu naudotis?

Svetainė prasminga, estetiška ir veikianti? Lieka smulkesnės pritaikymo dalys, kurios erzina ne visus, bet yra kam trukdo ir gali būti priežastis išeiti pas konkurentus.

14.

Naršau liežuviu

Žmogus, kuris negali naudotis pele dėl motorinių sutrikimų (pvz. neturi rankos arba ji subintuota, rankos dreba arba suparalyžiuotos), bando naršyti svetainėje naudodamas tik klaviatūrą arba panašiu prietaisu, kaip joysticku, konsolės kontroleriu, specialiu burnos-liežuvio pulteliu ar rašymui pėdomis pritaikyta klaviatūra. Kaip jam sekasi?

Užtikrinkite, kad visos svetainės funkcijos būtų pasiekiamos naudojant klaviatūrą. Jei veiks klaviatūra – veiks ir su dauguma kitų alternatyvių prietaisų. Pavyzdžiui, naudodami tabuliacijos (tab) klavišą, vartotojai turėtų galėti pereiti per visas nuorodas, mygtukus ir kitus interaktyvius elementus svetainėje. Paspaudus tarpo (spacebar) klavišą šie elementai turėtų aktyvuotis, tarkime išsiskleisti, o paspaudus įvedimo klavišą (enter) – įvykti veiksmas.

Taip pat svarbu užtikrinti, kad vartotojas žinotų, kuris elementas šiuo metu pasirinktas (fokusuotas). Turėtų būti ir „peršokti į turinį“ paslėptos nuorodos, kurios matosi tik fokusavimo metu, kad vartotojui nereikėtų kaskart pereiti visą meniu norint peržiūrėti pagrindinį svetainės turinį. Nesufokusavus nieko, tarpo (space) klavišas turėtų paslinkti svetainę ekranu žemiau arba shift+space klavišais ekranu aukščiau.

Yra ir kitų valdymo klavišų bei jų trumpinių, tačiau šie pagrindiniai. Jums čia padės programuotojai.

15.

Ar manęs jau šito neklausei?

Apsipirkote. Grįžote. Jūsų ir vėl klausia vardo, pašto kodo ir kitų smulkmenų… Nėra ir tos automatinio užpildymo funkcijos, kur paspaudus ant formos laukelio naršyklė pasiūlo pridėti anksčiau užpildytu turiniu.

Įjunkite automatinio užbaigimo (autocomplete) funkciją formose, kad vartotojai galėtų greičiau ir patogiau pildyti formas. Pavyzdžiui, jei vartotojas anksčiau pildė formą su adresu, kitą kartą adresas turėtų būti automatiškai užbaigtas. Čia jums padės programuotojai ir nebūtina naudotis cookies slapukų funkcija.

16.

Pasiklydau, kaip grįžti?

Ar esate pasiklydę svetainėje? Būna ir kitiems vartotojams.

Jei esate puslapyje X, šis turėtų būti paryškintas meniu juostoje. Jei serijoje yra keli puslapiai (tarkime: Titulinis > Parduotuvė > Kategorija Y > Produktas Z), turėtų būti rodomas šių puslapių „breadcrumbs” sąrašas su galimybe greitai peršokti ir grįžti atgal.

Taip pat, jei turite kelių žingsnių formą (tarkime pirkimo procesą, kur viename žingsnyje pildomi kontaktai, kitame adresas, trečiame pasilaiminami apmokėjimo metodai), turėtų būti progresą rodanti eilutę, rodanti esamą žingsnį ir kiek jų liko. Jums padės UX/UI specialistai.

17.

Popupai

Iššokanti lentelė – efektyviausias būdas vartotojui pranešti žinią. Taip pat – labiausiai užknisantis. Puslapis, kuriame šokinėja, iš šonų, apačios ir viršaus slenka lentelės ne tik blaško, bet ir atgraso. Čia kaip mosuoti rankomis priešais nosį. Dėmesį atkreipsi, bet nemandagu.

Stenkitės, kad iššokančių lentelių svetainėje būtų kuo mažiau. Jei būtina turėti tokių lentelių – turėtų būti aišku kaip jas išjungti akimirksniu (pvz. paspaudus ant fono ar akivaizdaus išjungimo mygtuko su X ir „išjungti“ tekstu). O jei šie „popupai” kartojasi (tarkime kaip Facebook „jūsų įrašas kažkam patiko“ lentelės), turi būti aiškus nustatymas kaip tai išjungti visam laikui.

18.

Atsidariau jūsų svetainę vidur nakties, išdegė akys

Per paskutinius 5 metus išpopuliarėjo galimybė keisti programėlių ir svetainių dizaino spalvas – tarp tamsaus ir šviesaus režimų. Tamsus (dark) režimas mėgstamas tarp vartotojų, kurie naršo puslapius vėlai vakare arba naktį, nes tai mažiau akina. Kiti vartotojai, užtat, mėgsta šviesų režimą. 

Nėra būtina, bet būtų šaunu, jei jūsų svetainė galėtų prisitaikyti prie vartotojo poreikių ir turėtų dvi spalvų gamas – vieną šviesą, kitą tamsią. Šis nustatymas turėtų klausyti vartotojo nustatymų jų įrenginyje bei naršyklėje, taip pat turėtų būti nustatoma svetainėje. 

Papildomai, būtų šaunu jei vartotojai galėtų keisti spalvų schemą ir kitais būdais – tarkime sumažinti kontrastą ir pritemdyti nuotraukas, padaryti jas grayscale, prisitaikyti prie įvairių aklumo spalvoms (daltonizmo) tipų. 

Papildomos spalvų schemos gali padėti ir vartotojams, kurie nori susitelkti ties tekstu, ne iliustracijomis; arba nori svetainės tekstą išspausdinti.

19.

Ne, manęs nedomina jūsų privatumo politika / Norėčiau sužinoti ką darote su mano duomenimis

Daliai vartotojų – nusispjaut ant privatumo ir juos visi pranešimai erzina. Ypač jei blokuoja vaizdą ir būtina sutikti, kad lentelė dingtų. Kitiems vartotojams įdomu kaip kaupiate duomenis ir ką su duomenimis darote.

Pagal GDPR / BDAR privalote parodyti kaip ir kam kaupiate vartotojų duomenis. Taip pat turite leisti vartotojui nesutikti su jūsų sekimu. 

Taigi jūsų BDAR pranešimas turėtų būti neįkyrus, neužimti viso ekrano, leisti vartotojui pranešimą tiesiog uždaryti (nei sutikti, nei nesutikti!) ar kitaip paslėpti ir toliau naršyti svetainę.

Taip pat, svetainės poraštės (footer) arba antraštės (header) meniu turėtų būti nuoroda į privatumo politikos polapį, kur vartotojai galėtų peržiūrėti slapukų informaciją, keisti sau nustatymus, paprašyti duomenų ištrynimo arba atsisiuntimo.

Jums čia padės UX/UI dizaineriai – slapukai turi būti patogūs, kaip ir jūsų svetainė.

20.

Pagalbos??

Vartotojai visad turi klausimų. Jūsų svetainė turi į šiuos klausimus atsakyti, jei norite parduoti paslaugą.

Svetainėje turėtų būti kontaktų sekcija, kur vartotojas galėtų susisiekti su jumis. Būtų gerai ir interaktyvi forma, ypač jei įtraukta klausimų paruoštukų – pasufleruojama ką galima klausti ir ką klausime paminėti. 

Šaunu ir live chat gyvo pokalbio funkcija. Nors dabar išpopuliarėjo AI asistentai ir jie gali atsakyti į pagrindinius klausimus, turėtų būti ir „noriu kalbėtis su žmogumi“ funkcija, kad vartotojas jaustųsi ramiau, jog klausimas išklausytas. Žmonėms patinka bendrauti su žmonėmis, ypač kai bendraujama natūraliai ir atsakoma lanksčiai. AI kartais net nesupranta ko žmogus nori paklausti, kas sukelia vartotojų susierzinimą. Žodžiu, žmonės ir žmonių pagalba yra šaunu.

Taip pat svetainėje galėtų būti paaiškinantys gidai kaip naudotis jūsų produktais arba net kaip vyksta įsigijimas, koks jūsų procesas ir ko tikėtis vartotojui. Žmonės bijo to, ko nežino, taigi išspręskite baimes iš karto atsakydami į klausimus.

Nepamirškite ir seno gero „Dažniausiai užduodamų klausimų ir atsakymų“ sąrašo. Klausimus galima ir išsigalvoti, jei dar niekas nespėjo kažko paklausti. Kai bus tikrų klausimų, pridėsite. Svarbiausia padėti vartotojui.


Pabandykite: Kas JUMS patogu?

Atkreipkite dėmesį į save. Kaip naršote el. parduotuves, skaitote naujienas, išsirenkate geriausią remonto specialistą ir..? Ne visi žmonės yra tokie kaip jūs, taigi „man patogu“ nėra vienintelis kriterijus – kai patikrinsite save, tada patikrinkite kitus, paklauskite arba įsiklausykite.

Internetas buvo sukurtas patogesniam gyvenimui, todėl ir jūsų web svetainė turėtų būti patogi. Patogi naršyti, sužinoti ką siūlote, įsigyti jūsų paslaugas.


Pritaikymas neįgaliesiems yra pritaikymas įgaliesiems. O kuo laimingesni bus jūsų klientai (daugiau klientų) – tuo daugiau uždirbsite.

Jei reikėtų pagalbos ir pasiūlymų kaip būtų galima optimizuoti jūsų verslą bei interneto svetainę – kreipkitės į mus el. paštu info@adface.lt, telefonu +370 647 46 864 arba per mūsų kontaktų formą. Galite mums parašyti ir LinkedIne, jei jums tai patogiau.

Rūpinamės jūsų verslu, nes mes irgi esame jūsų klientai.


Mes galime jums padėti

Susisiekite ir mes suteiksime Jums nemokamą konsultaciją +370 647 46 864

Palikite šį lauką tuščią