Sakoma, kad velnias slepiasi detalėse, tad pakalbėkime apie tas smulkias, bet didelės įtakos jūsų reklaminei kampanijai galinčias turėti detales – klaidas, dėl kurių baneris tampa neefektyvus.
Nesilaikoma prekės ženklo vizualinio identiteto
Paprastai baneris veda į jūsų verslo puslapį, kuriame, kaip jūs tikitės ir norite, atsidūręs klientas atliks pageidaujamą veiksmą – įsigys prekę, užsisakys paslaugą ar susipažins iš arčiau su jūsų prekės ženklu.
Todėl svarbu, kad baneris atspindėtų tai, ką spustelėjęs žmogus ras jūsų svetainėje – o tai reiškia, kad jis turi derėti su vizualiniu prekės ženklo indentitetu ir nebūti jam kardinaliai priešingas ir neatpažįstamai kitoks.
Baneryje detalių, spalvų ir/ar teksto knibždėlynas aka „bardakėlis“
Šventa kiekvieno gero banerio maldelė: kuo paprastesnis vizualas + kuo aiškesnis ir paprastesnis tekstas = sėkmė. Nes žiūrovai greičiausiai į jūsų banerį užmes akį tik dalelei sekundės, ir tai yra laikas, per kurį galite paskatinti jumis susidomėti. Išnaudokite tą laiką tinkamai – neapkraukite savo banerio vizualiniu ir tekstiniu chaosu.
Subtilu – kartais „nematoma“
Pratęsiant jau anksčiau minėtą punktą, subtilus ir švaraus dizaino baneris neturi nukrypti į kitą kraštutinumą ir virsti nematomu, pradingstančiu. Jūsų banerio kūrėjai turi rasti kūrybingų būdų, kaip pagauti žiūrovo akį ir paskatinti susidomėjimą, o gal ir drąsiai paraginti spausti ir sužinoti daugiau.
Prasti ir primityvūs vizualai
Nieko nėra blogiau nei baneriuose naudojamos prastos, neestetiškos nuotraukos, primityvi ir „pigi“ animacija.
Negalite sau leisti profesionalaus fotografo ir modelių?
Tuomet įsigykite tinkamą nuotrauką iš milžiniškų „stock‘inių“ archyvų. Pagaliau, genialiai parašytas ir užkabinantis tekstukas gero dizainerio rankose gali virsti puikiu baneriu naudojant ne vien spalvas ir išskirtinius šriftus bet ir judesį, kuris atkreipia vartotojo dėmesį.
Netinkamai parinktos spalvos pagrindinei žinutei
Čia jau nieko daug nepridursi: spalvas reikia pasirinkti tinkamas – ne tik pagal jūsų prekės ženklo „brandbook‘ą“, bet ir atsižvelgiant į žinutę, kurią siekiate nusiųsti auditorijai.
Spalva yra pirmas dalykas, kurį užfiksuoja banerį matantis žmogus. Ir kiekviena jų turi skirtingas asociacijas, todėl labai svarbu, kokią emociją norite sukelti auditorijai – ir spalvas bei spalvinius akcentus rinktis pagal tai. Daugiau apie spalvų koduojamas prasmes ir nuotaikas skaitykite čia.
Didelio „svorio“ reklamos
Reklaminio banerio dydis turėtų būti kaip įmanoma mažesnis – geriausia, kad nesiektų 150 kb. Tokios mažesnės reklamos greičiau užsikrauna, vadinasi, vartotojas nenuslys puslapiu tolyn, taip ir nepamatęs jūsų neužsikrovusio banerio.
Netinkamai naudojami mygtukai
Jeigu savo baneriu norite paskatinti žmogų spustelėti ir sužinoti daugiau, dažniausiai prireiks „veiksmą skatinančio mygtuko“. Tyrimai rodo, kad jie iš tiesų padeda padidinti paspaudimų skaičių. Tačiau ne vietoje atsidūrę mygtukai reikalus gerokai suvelia ir paspaudimų skaičių mažina.
Geriausia mygtukus naudoti po teksto, dešinėje arba kairėje apatinėje banerio dalyje, juos skoningai spalviškai išskiriant, ir išlaikant tą patį mygtuko dizainą skirtinguose vienos serijos baneriuose.
Sunkiai skaitomas tekstas
Paprastai taip nutinka, kai teksto yra per daug, arba kai dizaineriai susigundo naudoti itin įmantrius ir įsižiūrėti verčiančius tekstus. Ne, naujienos paskaityti į portalą užsukęs žmogus tikrai nekraipys galvos ir nespėlios, ką tuo įmantriu šriftu norėjote parašyti – jis tiesiog jūsų banerio nepastebės, nes tai tebus dar vienas įkyrus spalvinis foninis blynas.
Nerekomenduojama tekstų rašyti kursyvu, itin plonu ar itin mažu šriftu (nebent tai būtų * ženkliuku išskirta privalomoji pastaba ar pan.).