Pereiti prie turinio

Internetinių parduotuvių kūrimas, vystymas ir priežiūra

Internetiniu parduotuviu 768x511 1

Ne paslaptis, kad pastaraisiais metais elektroninės parduotuvės tapo neatsiejama mūsų kasdienybės dalis. Pažvelkime, ką tai reiškia verslui ir vartotojų įpročiams?

Nuo patogumo iki pasirinkimo įvairovės, nuo asmeninių rekomendacijų iki greito pristatymo – interneto prekyba atveria duris į naują pirkimo ir pardavimo patirtį. Pirkimai internete keičia mūsų įpročius ir taupo laiką. Tuo tarpu verslui atveria naujas strategines galimybes, patenkinant šiuolaikinio vartotojo poreikius. Jeigu svarstote, ar Jūsų verslui reikalinga internetinė parduotuvė, norime pasidalinti rekomendacijomis, kurios padės įvertinti pagrindinius šios parduotuvės kūrimo principus.

1.

Ar Jūsų verslui reikalinga internetinė parduotuvė?

Šiuolaikiniame amžiuje, kai viskas sparčiai skaitmenizuojama, norint auginti savo verslą, rekomenduojama turėti interneto svetainę. Taip tikslingai pasieksite platesnes auditorijas, dirbsite 24/7 per savaitę ir vartotojams suteiksite greitą, patogią apsipirkimo patirtį. Internetinė parduotuvė puikus įrankis, leidžiantis padidinti pardavimų apimtį, išplėsti prekės ženklo žinomumą ir lengvesnį prisitaikymą prie sparčiai besivystančios rinkos.

2.

Kokią įtaką, Jūsų internetinei parduotuvei daro dizainas?

Internetinės svetainės dizainas yra ypač svarbus aspektas, lemiantis Jūsų internetinės parduotuvės sėkmę. Dizainas nėra tik estetiškas vaizdas, tai yra gera vartotojų patirtis ir pasitikėjimo skatinimas. Patrauklus dizainas pritraukia vartotojus, pabrėžia produktų ar paslaugų išskirtinumą, palengvina vartotojo kelią, atsiskaitymo procesą bei svarbiausia didina klientų lojalumą.

3.

El. parduotuvės struktūros svarba.

El. parduotuvės struktūra yra ypač svarbi vartotojo patirčiai ir verslo efektyvumui. Profesionaliai sukurta interneto svetainės struktūra, leidžia sklandžiai surasti paslaugą ar produktą, pagreitina pirkimo procesą, optimizuoja paieškos variklio matomumą, kas skatina srauto ir pardavimų nuolatinį didėjimą. Teisingai sukurta struktūra taip pat sukuria didelę naudą el. parduotuvės administratoriams, leidžiant efektyviai skirstyti produktus ir jų atsargas, supaprastinti pardavimo operacijas, greičiau reaguoti į klientams iškilusius klausimus.

4.

El. parduotuvės veikimo principai.

Elektroninė parduotuvė yra daugiau nei tiesiog produktų sąrašas internete. Tai apima visą pardavimo procesą, pradedant nuo prekių ar paslaugų pristatymo, baigiant mokėjimo tvarkymu ir prekių pristatymu. Labai svarbu užtikrinti, kad mokėjimo procesas būtų saugus ir patikimas, o klientų aptarnavimas – greitas ir efektyvus.

5.

Kokia internetinės parduotuvės palaikymo kaina?

Internetinės parduotuvės kūrimas ir palaikymas, kas mėnesį, reikalauja tam tikrų išlaidų. Mėnesio išlaidų biudžetas susideda iš techninės svetainės priežiūros, nuolatinių atnaujinimo darbų ir, žinoma, biudžeto, kuris skiriamas reklamai. Ypatingai svarbu biudžetą planuoti iš anksto ir nepamiršti, kad tinkamas investavimas į Jūsų elektroninę parduotuvę gali stipriai padidinti pardavimus.

6.

Internetinės parduotuvės, sėkmingas palaikymas.

Sėkmingas elektroninės parduotuvės palaikymas reikalauja nuolatinio dėmesio. Specialistai rekomenduoja atlikti kas mėnesinį svetainės monitoringą: klientų atsiliepimų analizę, naujų funkcijų diegimą, saugumo priežiūrą, marketingo kanalų pelningumo stebėjimą.

7.

Dažniausiai užduodami klausimai.

Kaip apsaugoti klientų duomenis? 

Užtikrinti duomenų saugumą yra būtina elektroninės parduotuvės dalis. Tai apima SSL sertifikatus, kas būtent užtikrina saugius mokėjimus ir duomenų apsaugos politikas.

Kaip analizuoti pardavimus? 

Svarbu išmanyti analitinius įrankius (pavyzdžiui: Google Analytics, Facebook Pixel, CRM, Heatmap ir kt.), kurių šiandieninėje rinkoje yra labai didelis pasirinkimas. Pasitelkus specialius įrankius suprasite klientų elgseną, poreikius ir pardavimų tendencijas. 

Kaip valdyti klientų aptarnavimą kliento parduotuvėje? 

Valdant klientų aptarnavimą elektroninėje parduotuvėje, svarbu sukurti efektyvias ir lanksčias sistemas, kurios užtikrintų, kad klientų poreikiai būtų patenkinami gretai ir profesionaliai.

Kaip optimizuoti paieškos sistemas – SEO?  

SEO optimizacija yra svarbi, kad Jūsų elektroninė parduotuvė būtų matoma paieškos sistemose. Tai apima raktinių žodžių tyrimą, turinio kūrimą ir svetainės techninę optimizaciją.


Mes galime jums padėti

Susisiekite ir mes suteiksime Jums nemokamą konsultaciją +370 647 46 864

Palikite šį lauką tuščią