Įveskite savo svetainės konversijos (pardavimų) rodiklius ir pamatykite – kaip pasikeičia jūsų mėnesio pajamos, jei konversija padidėja (pvz. vos +1 %).
1. Koks yra Jūsų internetinės svetainės adresas?
2. Kiek investuosite į savo svetainę?
3. Dabartinės jūsų pajamos
lankytojų
Jei nežinote kiek procentų lankytojų konvertuoja, galite kreiptis į mus el. paštu info@adface.lt ir padėsime jums tai nustatyti.
Bet galite skaičių paimti ir spėjimo būdu – apytikrį pirkejų kiekį padalinti iš lankytojų kiekio ir padauginti iš 100.
%
4. Kiek jūsų pajamos gali padidėti
PAAIŠKINIMAS:
- Konversija – kiek potencialių klientų (svetainės, parduotuvės lankytojų) tampa pirkėjais, procentais.
- Atsiperkamumo laikotarpis – laikotarpis, per kurį investicija atsiperka.
- Pavyzdžiui, per mėnesį uždirbate 15 000 eur, po atnaujinimų papildomai uždirbtumėte 7 500 eur, o atnaujinimams išleistumėte 45 000 eur.
- Tokiu atveju jūsų atsiperkamumo laikotarpis būtų 6 mėnesiai, nes 7 500 eur * 6 = 45 000 eur.
- Tai reiškia, kad po 6 mėnesių jūsų investicija atsipirktų.
- Atsiperkamumo santykis (vadinamas ir investicijos grąža arba ROI) – rodiklis, kuris parodo, kiek kartų investicija atsiperka per tam tikrą laikotarpį. Jis apskaičiuojamas kaip bendrosios pajamos padalytos iš investicijos sumos.
- Atsiperkamumo santykis per vienerius metus būtų apskaičiuojamas taip:
- Papildomas pelnas per metus: 7 500 eur * 12 = 90 000 eur.
- Investicijos suma: 45 000 eur.
- Atsiperkamumo santykis: 90 000 / 45 000 = 2.
- Tai reiškia, kad per vienerius metus jūsų investicija atsipirko 2 kartus.
- Kuo atsiperkamumo santykis didesnis, tuo investicija yra pelningesnė.
- Atsiperkamumo santykis per vienerius metus būtų apskaičiuojamas taip:
Kaip matote, net ir vidutinė investicija į svetainės atnaujinimą gali greitai atsipirkti.
Norite sužinoti, kiek kainuotų jūsų svetainės atnaujinimas? Susisiekite – atsakysime, patarsime ir pasiūlysime geriausią sprendimą.
Kaip naudotis skaičiuokle?
Įveskite savo svetainės konversijos (pardavimų) rodiklius ir pamatykite – kaip pasikeistų jūsų mėnesio pajamos, jei konversija padidėtų vos +1 %? Ką jei daugiau? Drąsiai rašykite įvairius skaičius, patikrinkite rodiklius su skirtingomis konversijomis.
- Konversija – kiek potencialių klientų (svetainės, parduotuvės lankytojų) tampa pirkėjais, procentais.
- Atsiperkamumo laikotarpis – laikotarpis, per kurį investicija atsiperka.
- Pavyzdžiui, per mėnesį uždirbate 15.000 eurų, po atnaujinimų papildomai uždirbtumėte 7500 eurų, o atnaujinimams išleistumėte 45.000 eurų.
- Tokiu atveju jūsų atsiperkamumo laikotarpis būtų 6 mėnesiai, nes 7500 eurų * 6 = 45.000 eurų.
- Tai reiškia, kad po 6 mėnesių jūsų investicija atsipirktų.
- Atsiperkamumo santykis (vadinamas ir investicijos grąža arba ROI) – rodiklis, kuris parodo, kiek kartų investicija atsiperka per tam tikrą laikotarpį. Jis apskaičiuojamas kaip bendrosios pajamos padalytos iš investicijos sumos.
- Atsiperkamumo santykis per vienus metus būtų apskaičiuojamas taip:
- Papildomas pelnas per metus: 7500 eurų * 12 = 90.000 eurų.
- Investicijos suma: 45.000 eurų.
- Atsiperkamumo santykis: 90.000 / 45.000 = 2.
- Tai reiškia, kad per vienus metus jūsų investicija atsipirko 2 kartus.
- Kuo atsiperkamumo santykis didesnis, tuo investicija yra pelningesnė.
- Atsiperkamumo santykis per vienus metus būtų apskaičiuojamas taip:
Kaip pastebėsite, nebūtina investuoti į svetainę didelių sumų, kad pasimatytų realus rezultatas. O jei domina kiek kainuotų jūsų svetainės atnaujinimai, kreipkitės į mus nurodytais kontaktais žemiau – ir iš karto atsakysime, padėsime, pakonsultuosime.
Mes galime jums padėti
Susisiekite ir mes suteiksime Jums nemokamą konsultaciją: +370 647 46 864 arba info@adface.lt