Skip to content

Sudėtinga informacija – paprastai ir aiškiai: animuotų video galia

spec paveikslelis

Šiandien, kai e-komercijos patrauklumas auga sulig kiekviena diena, lygiai taip pat didėja ir konkurencija: dėl auditorijos dėmesio tenka grumtis parodymų dažnumu, vaizdo originalumu, turinio įtraukimu. Norite didesnės rinkos dalies? Privalote ne tik pateikti klientus viliojantį pasiūlymą, bet ir būti pastebėti konkurentų minioje.

Todėl vis populiaresniu įrankiu e-rinkodaroje tampa trumpi animuoti filmukai – ir tam yra visas pluoštas priežasčių.

1.

Animuota reklama – būdas greičiau būti pastebėtiems

Animuota reklama – tai trumpas, 15-60 sekundžių trukmės, įtraukiantis filmukas, kuris reklamuoja jūsų kompaniją, paslaugas ar prekes. Tai įtraukus, įdomus ir kūrybingas būdas būti greičiau pastebėtiems televizijoje, naujienų portaluose ar, ypač dažnai, socialiniuose tinkluose. Paprastai tokie video sužadina emocijas, todėl paskatina draugišką atsaką į jūsų prekės ženklą iš įvairių auditorijų.

Video: Topo Centras
2.

Pagrindiniai animuotos video reklamos tikslai

Dažniausi tikslai, kurių siekiama animuotais reklaminiais video, yra šie:

– prekės ženklo žinomumo didinimas: padeda pritraukti naujus klientus bei padidinti savo auditoriją;

– konversijų auginimas: pristatomos prekės ir produktai skatina apsilankyti jūsų el. parduotuvėje, tinklalapyje ar bloge;

– pardavimų didinimas: video turinys tampa vis galingesniu pardavimų įrankiu – todėl šiuolaikinė e-rinkodara jau sunkiai įsivaizduojama be video instrukcijų, pristatymų, animuotų reklamų;

– naujų produktų pristatymas: ne veltui animuotas reklamas taip pamėgo startuoliai – jos bene geriausiai padeda parodyti produkto esmę ir atskleisti jo vertę būsimam klientui ar paprasčiausiai „užnorinti“ žmogų įsigyti jūsų naują produktą/paslaugą.

Video: Adface
3.

Kodėl animuoti video tokie paveikūs?

Kodėl animuoti video tokie paveikūs? Viena pagrindinių priežasčių: juos smagu žiūrėti. Šiuolaikinis klientas visai nenori spoksoti į įprastas reklamas ar klausytis dėl jo dėmesio besivaržančių šabloninių prekės ženklų šūkių. Tad čia į pagalbą ateina animuotos reklamos. Tai ne tik informacija, bet ir pramoga, todėl tokios reklamos ne tik patraukia interneto vartotojų dėmesį, bet ir didina jų lojalumą, o lojali auditorija yra kur kas dažniau perkanti nei šaltas klientas

Video: Adface
4.

Video reklama supaprastina sudėtingą žinutę

Animuoti video – tai šviežias ir kūrybiškas požiūris į reklamą, leidžiantis sudėtingą verslo žinutę suskaidyti į aiškius gabalėlius ir nuosekliai parodyti, pasakojant trumpą, įtraukiančią istoriją, kurią lengva suprasti ir įsivaizduoti. Tai ypač pravartu finansų organizacijoms, mokslo-švietimo įstaigoms, sveikatos paslaugų ar kripto valiutų prekeiviams ir kitoms kompanijoms, kurios dirba sudėtingesnėse industrijose ir tiekia kompleksines, keliais žodžiais sunkiai nusakomas paslaugas.

Video: Ibotta
5.

Dėmesį išlaikantis reklamos įrankis

Animuotos reklamos sukūrė visai naują skaitmeninės reklamos segmentą, o jas naudojančios kompanijos gali pasigirti kur kas aukštesniais auditorijos įsitraukimo, klientų pritraukimo ir susidomėjusių kontaktų rinkimo skaičiais. Priežastis paprasta: gerai atlikta animacija priverčia internete naršantį žmogų stabtelėti ir pažiūrėti reklamą iki galo.

Be to, animuoti video leidžia jums eksperimentuoti su skirtingais stiliais bei efektais – ir pasiekti skirtingas auditorijas. O jūs savo prekės ženklą, produktus ar paslaugas galite pristatyti pačiais įvairiausiais būdais.

6.

Animuota reklama tai puikus kainos-efekto santykis

Dar viena animuotų reklaminių filmukų populiarumo priežastis – patraukli kaina. Sukurti animuotą video yra kur kas pigiau nei, tarkime, nufilmuoti to paties scenarijaus realius vaizdus, kuriems dažniausiai reikalinga aparatūra, aktoriai, specifinės aplinkos nuoma ir pan.

7.

Kas lemia animuotos reklamos sėkmę?

Žinutė: svarbu ne tik KAIP, bet ir KĄ savo reklama norite pasakyti.

Atlikimo kokybė: reklamą matantys žmonės jos kokybę sieja su jūsų prekės ženklo kokybe – todėl animacija turi būti išpildyta nepriekaištingai.

Prekės ženklo integravimas: būtina atsižvelgti į jūsų prekės ženklo integravimą – jo spalvinius ar logotipo formų sprendimus subtiliai panaudoti animacijoje, taip paliekant gilesnį įspaudą žiūrinčio žmogaus atmintyje.

Tikslinė auditorija: visiems skirtos reklamos realiai yra neskirtos niekam. Todėl prieš nusprendžiant, kokia bus jūsų animuota reklama, svarbu atsižvelgti, kokiai auditorijai ją kuriate, ir pagal tai adaptuoti reklamos elementus bei siužetą.

Ritmas: paveikiausios animuotos reklamos paprastai išlaiko tam tikrą sklandų ritmą, kuris įtraukia ir nepaleidžia žiūrovo dėmesio iki pabaigos.


Mes galime jums padėti

Susisiekite ir mes suteiksime Jums nemokamą konsultaciją +370 647 46 864

Leave this field blank