Žurnalo tema
Drąsa
Kiekviename numeryje įvairiomis perspektyvomis atskleisime tam tikrą temą. Pirmąjį numerį skiriame drąsai – drąsai būti atviriems naujovėms ir daryti netikėtus sprendimus.
Rubrikoje „5 minutės su…“ Šiame numeryje turime dvi pašnekoves. Pakalbinome KTU Dirbtinio intelekto centro vadovę Agnę Paulauskaitę-Tarasevičienę – ji kaip tik tas žmogus, kuris apie dirbtinį intelektą kalba praktiškai, atvirai ir drąsiai. Dar „5 minutes“ praleidome su (buvusia) LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) direktore Alvyde Palaimaite, kalbėdami apie verslo ir marketingo sąsajas bei ateities perspektyvas šiems specialistams.
Dialogu atskleidžiame ir sėkmingo verslo kelią – tam skiriame rubriką „Drąsūs (pirmi) žingsniai“. Pirmojo numerio drąsos temą kaip niekas kitas puikiai įkūnija skandalistai „CHAZZ“. Apie drąsų marketingą ir traškučius šiltai ir su polėkiu įžvalgomis dalijasi bendraįkūrėjas ir marketingo vadovas Žilvinas Kulvinskis.
