5 priežastys kodėl animuotas logotipas geriau

Klausiate, kas yra animuotas logotipas? Tai grafiniais, judančiais elementais dekoruotas paveikslėlis, kurio paskirtis, kaip ir tradicinio, statinio logotipo – reprezentuoti įmonę, veiklą ar prekės ženklą. Lygiai taip pat galima pagyvinti ir kitas iliustracijas, įterptas į svetainės arba kito puslapio turinį, ar į elektroninį laišką. Tokie animuoti paveikslėliai tampa vis populiaresni ir jų pritaikymo galimybės išties plačios. Dabar pakalbėkime, kodėl animuotas logotipas geriau nei paprastas.

Rectangle 4
Rectangle 4
1

Animuotas logotipas pritraukia ir išlaiko lankytojo dėmesį

Animacija: Adface

Pamąstykite, kada paskutinį kartą užsižiūrėjote į akį traukiančią reklamą ir tik po kelių akimirkų supratote, kad vis dar žiūrite. Taip veikia spalvoti, judantys objektai. Jie tiesiog pagauna dėmesį ir kelias akimirkas jį išlaiko.

Įprastą, statišką vaizdą smegenys nuskenuoja greičiau, nei judantį, nes tiesiog tam reikia daugiau laiko, net jei skaičiuosime sekundės dalimis.

Kitas reikšmingas aspektas, kad daliai žmonių svarbus prekinis ženklas. Jie pirmiausia pažiūri į logotipą ir akimirksniu nusprendžia ar verta skirti savo laiką. Štai tada ir galėtų pasitikti animuotas, akį traukiantis vaizdas. Tad kodėl nepasinaudojus šia galimybe?

Jonukas Yellow
Jonukas Red
Jonukas Red
2

Kuo skiriasi statiniai ar dinaminiai paveikslėliai? Kurie geriau?

Animacija: Adface

Skirtumas tarp statinių ir dinaminių paveikslėlių bei kitų elementų elementarus – pirmieji nekinta, o dinaminiai išsiskiria judančiomis grafinėmis detalėmis. Tai gali būti kintantys vaizdai, spalvos, raidės, linijos ir pan. Variantų išties yra įvairių, tereikia tik pasitelkti fantaziją.

Ką naudoti – statinį ar dinaminį paveikslėlį, vieno atsakymo nėra ir viskas priklauso nuo bendro, norimo sukurti vaizdo. Pavyzdžiui, jei siunčiate naujienlaiškį, pakaks vieno judančio elemento.

Jeigu nesate tikri, ką ir kur geriau naudoti, visada galite klausti mūsų patarimo.

Animacija: Adface

Eurokos K
Eurokos Drugelis
3

Animuotas logotipas pritraukia ir išlaiko lankytojo dėmesį

Vienas iš rinkodaros reikalavimų – išskirtinumas. Todėl rekomenduojama rasti kuo daugiau būdų, kaip patraukti žmonių dėmesį tikslingu originalumu. Ką reiškia tikslingu? Jeigu išskirtinumas mažai turi ką bendro su transliuojama žinute, jis labiau kels chaosą, nei tarnaus bendram įmonės tikslui.

Dėl to animuotas logotipas ar/ir kiti grafiniai elementai taip pat turi darniai įsilieti į rinkodaros strategiją.

Animacija: Adface

Kokie gali būti dinaminiai grafiniai elementai?

Figuros
Figuros Mob 214x1024

Šie elementai integruojami į logotipus, svetainės piktogramas, reklaminius paveikslėlius ir pan.

Biomax Wave
Biomax Wave
4

Kaip storytelling‘as susijęs su animuotais logotipais?

Turbūt pritarsite, kad logotipas įprasmina ir atspindi veiklos/įmonės esmę? Jį žmonės įsidėmi ir vos tik išvydę prisimena jūsų įmonę, paslaugas ar prekes, taip pat aptarnavusius asmenis. Automatiškai logotipą susieja su apsipirkimo patirtimi.

Kol jūsų nepažįsta ir logotipą pamato pirmą kartą, jį iškart nesąmoningai įvertina – priima, atstumia arba neįsidėmėję pamiršta. Tad jūsų ir kuriančių logotipą specialistų užduotis – suformuoti ne tik dėmesį patraukiantį vaizdą, bet ir išreikšti jūsų veiklos/įmonės vertybes. Jame tikslingai ir harmoningai turi kalbėti viskas – spalvos, jų deriniai, formos, žodžiai (jei tokie naudojami), vaizdai ir kt. Tarsi pasakotumėte, kas jūs tokie ir ką veikiate.

Animacija: Adface

Zvaigzde
Zvaigzde
5

Nedidelis animuotas paveikslėlis gali nuveikti didelius darbus

Animuotos reklamos sukūrė visai naują skaitmeninės reklamos segmentą, o jas naudojančios kompanijos gali pasigirti kur kas aukštesniais auditorijos įsitraukimo, klientų pritraukimo ir susidomėjusių kontaktų rinkimo skaičiais. Priežastis paprasta: gerai atlikta animacija priverčia internete naršantį žmogų stabtelėti ir pažiūrėti reklamą iki galo.

Be to, animuoti video leidžia jums eksperimentuoti su skirtingais stiliais bei efektais – ir pasiekti skirtingas auditorijas. O jūs savo prekės ženklą, produktus ar paslaugas galite pristatyti pačiais įvairiausiais būdais

Animacija: Adface

Ką daryti, jei jūs turite statinį logotipą ir nenorite jo keisti? Tokiu atveju rekomenduojame vieną iš jame esančių grafinių elementų pakeisti dinaminiu. Tą patį galima padaryti ir su svetainės piktograma (angl. favicon). Tai labai paprasti, bet efektyvūs pakeitimai. Jums net nereikės informuoti klientų, nes iš esmės pats logotipas nepasikeis

Kaip matote, pakanka minimalių dinaminių elementų, kad patrauktumėte dėmesį. Štai kokia animuoto paveikslėlio galia! 

Pasidalinti:

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Kam Skirtas Jusu Baneris  Virselis 300x198

Kam skirtas jūsų baneris?

Reklamos baneryje NAUDA 3 būdai panaudoti reklamą baneryje savo verslui Padidinkite savo įmonės ir prekės ženklo žinomumą Parduokite savo prekes ar paslaugas ir formuokite paklausą

Virselis 2

8 klaidos lemiančios banerio nesėkmę

Sakoma, kad velnias slepiasi detalėse, tad pakalbėkime apie tas smulkias, bet didelės įtakos jūsų reklaminei kampanijai galinčias turėti detales – klaidas, dėl kurių baneris tampa

Banerio Spalva 1 300x197

Kokią nuotaiką kuria jūsų banerio spalva?

Kokią nuotaiką kuria jūsų banerio spalva? Kuriant banerį spalvynas itin svarbus ne tik tam, kad atspindėtų jūsų prekės ženklo „brandbook‘ą“, taip didindamas žiūrovų asociacijas su

Įmonės rekvizitai