Klausiate, kas yra animuotas logotipas? Tai grafiniais, judančiais elementais dekoruotas paveikslėlis, kurio paskirtis, kaip ir tradicinio, statinio logotipo – reprezentuoti įmonę, veiklą ar prekės ženklą. Lygiai taip pat galima pagyvinti ir kitas iliustracijas, įterptas į svetainės arba kito puslapio turinį, ar į elektroninį laišką. Tokie animuoti paveikslėliai tampa vis populiaresni ir jų pritaikymo galimybės išties plačios. Dabar pakalbėkime, kodėl animuotas logotipas geriau nei paprastas.
Animuotas logotipas pritraukia ir išlaiko lankytojo dėmesį
Pamąstykite, kada paskutinį kartą užsižiūrėjote į akį traukiančią reklamą ir tik po kelių akimirkų supratote, kad vis dar žiūrite. Taip veikia spalvoti, judantys objektai. Jie tiesiog pagauna dėmesį ir kelias akimirkas jį išlaiko.
Įprastą, statišką vaizdą smegenys nuskenuoja greičiau, nei judantį, nes tiesiog tam reikia daugiau laiko, net jei skaičiuosime sekundės dalimis.
Kitas reikšmingas aspektas, kad daliai žmonių svarbus prekinis ženklas. Jie pirmiausia pažiūri į logotipą ir akimirksniu nusprendžia ar verta skirti savo laiką. Štai tada ir galėtų pasitikti animuotas, akį traukiantis vaizdas. Tad kodėl nepasinaudojus šia galimybe?
Kuo skiriasi statiniai ar dinaminiai paveikslėliai? Kurie geriau?
Skirtumas tarp statinių ir dinaminių paveikslėlių bei kitų elementų elementarus – pirmieji nekinta, o dinaminiai išsiskiria judančiomis grafinėmis detalėmis. Tai gali būti kintantys vaizdai, spalvos, raidės, linijos ir pan. Variantų išties yra įvairių, tereikia tik pasitelkti fantaziją.
Ką naudoti – statinį ar dinaminį paveikslėlį, vieno atsakymo nėra ir viskas priklauso nuo bendro, norimo sukurti vaizdo. Pavyzdžiui, jei siunčiate naujienlaiškį, pakaks vieno judančio elemento.
Jeigu nesate tikri, ką ir kur geriau naudoti, visada galite klausti mūsų patarimo.
Animuotas logotipas pritraukia ir išlaiko lankytojo dėmesį
Vienas iš rinkodaros reikalavimų – išskirtinumas. Todėl rekomenduojama rasti kuo daugiau būdų, kaip patraukti žmonių dėmesį tikslingu originalumu. Ką reiškia tikslingu? Jeigu išskirtinumas mažai turi ką bendro su transliuojama žinute, jis labiau kels chaosą, nei tarnaus bendram įmonės tikslui.
Dėl to animuotas logotipas ar/ir kiti grafiniai elementai taip pat turi darniai įsilieti į rinkodaros strategiją.
Kokie gali būti dinaminiai grafiniai elementai?
Šie elementai integruojami į logotipus, svetainės piktogramas, reklaminius paveikslėlius ir pan.
Kaip storytelling‘as susijęs su animuotais logotipais?
Turbūt pritarsite, kad logotipas įprasmina ir atspindi veiklos/įmonės esmę? Jį žmonės įsidėmi ir vos tik išvydę prisimena jūsų įmonę, paslaugas ar prekes, taip pat aptarnavusius asmenis. Automatiškai logotipą susieja su apsipirkimo patirtimi.
Kol jūsų nepažįsta ir logotipą pamato pirmą kartą, jį iškart nesąmoningai įvertina – priima, atstumia arba neįsidėmėję pamiršta. Tad jūsų ir kuriančių logotipą specialistų užduotis – suformuoti ne tik dėmesį patraukiantį vaizdą, bet ir išreikšti jūsų veiklos/įmonės vertybes. Jame tikslingai ir harmoningai turi kalbėti viskas – spalvos, jų deriniai, formos, žodžiai (jei tokie naudojami), vaizdai ir kt. Tarsi pasakotumėte, kas jūs tokie ir ką veikiate.
Nedidelis animuotas paveikslėlis gali nuveikti didelius darbus
Animuotos reklamos sukūrė visai naują skaitmeninės reklamos segmentą, o jas naudojančios kompanijos gali pasigirti kur kas aukštesniais auditorijos įsitraukimo, klientų pritraukimo ir susidomėjusių kontaktų rinkimo skaičiais. Priežastis paprasta: gerai atlikta animacija priverčia internete naršantį žmogų stabtelėti ir pažiūrėti reklamą iki galo.
Be to, animuoti video leidžia jums eksperimentuoti su skirtingais stiliais bei efektais – ir pasiekti skirtingas auditorijas. O jūs savo prekės ženklą, produktus ar paslaugas galite pristatyti pačiais įvairiausiais būdais
Ką daryti, jei jūs turite statinį logotipą ir nenorite jo keisti? Tokiu atveju rekomenduojame vieną iš jame esančių grafinių elementų pakeisti dinaminiu. Tą patį galima padaryti ir su svetainės piktograma (angl. favicon). Tai labai paprasti, bet efektyvūs pakeitimai. Jums net nereikės informuoti klientų, nes iš esmės pats logotipas nepasikeis.
Kaip matote, pakanka minimalių dinaminių elementų, kad patrauktumėte dėmesį. Štai kokia animuoto paveikslėlio galia!