Jūsų svetainės dizainas mena tolimus 2000-tuosius, o didžiosios dalies jūsų verslo naujienų klientai ten neras, nes paprasčiausiai neturite tam reikalingų polapių ir rubrikų? O gal jau kuris laikas pastebite, kad lankytojų srautas stabiliai krenta, kaip ir konversijos bei per svetainę ateinantys nauji klientai/pardavimai?

Tuomet paklauskite savęs: o kada buvo atnaujinta mano svetainė? Juk tai – ne tik jūsų rinkodaros įrankis, bet ir virtualus jūsų kompanijos / prekės ženklo veidas. Todėl ir žvelgti į jį reikėtų atitinkamai – su šiek tiek daugiau dėmesio ir meilės, nes tik taip įmanoma pritraukti sėkmę.

Juolab kad iš naujo kurti senos svetainės kartais net nebūtina – kartais pakanka kosmetinių-higieninių patobulinimų, techninio ir/ar stilistinio atnaujinimo, kuris neužtruks nei daug laiko, nei nekainuos didelių lėšų, o jūsų svetainei – ir jos generuojamiems rezultatams – suteiks galingą naują postūmį.

Tad pažiūrėkime atidžiau į požymius, liudijančius, kad jūsų svetainei būtinas atnaujinimas.

1

Svetainė nebeatitinka dabartinių technologinių kriterijų

Atsiradus išmaniesiems telefonams, vis didesnė dalis internetą naršančių prietaisų tenka būtent jiems – skaičiuojama, kad apie 60 proc. apsilankymų internetinėje svetainėje yra būtent iš mobiliųjų prietaisų – telefonų ir planšečių. Todėl labai svarbu, kad jūsų svetainės dizainas būtų adaptuotas mobiliojo telefono ekranui: jeigu pas jus užsukęs lankytojas negali patogiai naršyti savo prietaisu, jūs paprasčiausiai prarandate tokį lankytoją.

Bet technologinis atnaujinimas apima ne tik tai: rekomenduojama atnaujinti ir programinius dalykus, įdiegiant sprendimus, paspartinančius jūsų svetainės užkrovimo greitį. Ar žinote, kad vidutiniškai neatnaujinta svetainė užsikrauna per 15 s, bet 56 proc. vartotojų laukia tik 3s – po kurių tiesiog uždaro naršyklės langą? Nepraraskite klientų – pasirūpinkite, kad jūsų svetainė krautųsi greitai ir sklandžiai.

1 Green
2 Orange
2

Svetainė nėra saugi

Atnaujinant svetainę būtina pagalvoti ir apie jos saugumą – įdiegiant SSL sertifikatą, antraip rizikuojate, kad apsilankiusiam klientui naršyklė išmes pranešimą, kad atsidaryti jūsų puslapį nėra saugu. Jau nekalbant apie tai, kad šiandien dienai svetainė, neturinti SSL, liudija ir jos savininko aplaidumą bei verslo nesolidumą – ar tikrai taip norite komunikuoti apie savo prekės ženklą?

3

Svetainė nebeatitinka
verslo pokyčių

Tam gali būti daug priežasčių: galbūt žengiate į naujas rinkas, o gal pasukote kita veiklos kryptimi arba sukūrėte naujų produktų, kuriems atspindėti esamos svetainės struktūros nepakanka.

Gali būti ir taip, kad atsinaujina jūsų prekės ženklas – o kartu su juo būtina atnaujinti ir svetainės dizainą. Kartais tam pakanka nedidelių kosmetinių pokyčių, o kartais ženklo atsinaujinimas tampa proga ir esmingesniems svetainės pokyčiams – liudijantiems, kad pakeitėte ne tik logotipo spalvas, bet ir įdiegėte giluminius pokyčius, atsispindinčius tiek jūsų verslo valdyme, tiek funkcionavime ir reprezentavime.

4 Red
3 Blue
4

Svetainę nepatogu prižiūrėti

Svetainė – jeigu ji nėra sukurta trumpalaikiam renginiui/projektui – paprastai tarnauja ilgus metus, todėl labai svarbu, kad joje esančią informaciją ir tam tikras dalis patys galėtumėte reguliariai ir lengvai atnaujinti. Natūralu, kad svetainė, kurioje dėl menkiausio pokyčio tenka kreiptis į specialistus, nėra patogi, kaip ir ta, kurioje apsilankę klientai negali rasti šviežiausios ir aktualiausios informacijos.

Turinio valdymo sistemos nuolat tobulėja, tad jeigu jūsiškė yra ir nepatogi, ir nefunkcionali, ir visai nedraugiška vartotojui (t. y. jums), galbūt pats metas ją pakeisti kita ir savo svetainę valdyti patogiai?

5

Svetainė nepasiekia norimų tikslų

Kai netenkina lankytojų srautai, jų apsilankymo svetainėje trukmė, paspaudimų ir konversijų skaičius – pats metas pagalvoti apie atsišviežinimą. Kartais reikia visai nedaug, kad rezultatai imtų keistis į gera. Vienu veiksmingiausių jūsų pagalbininkų tampa SEO auditas bei specialistų sudarytas veiksmų planas, kaip pagerinti jūsų svetainės pasiekiamumą, matomumą ir veiksmingumą. Tiesa, turite atminti, kad norėdami tapti lyderiais tam tikrų paieškos raktažodžių tope, turėsite įdėti nuolatinių pastangų – vienkartinės pagalbos čia nepakaks. O ir veiklos strategiją reikia atnaujinti reguliariai – ne tik dėl kintančios rinkos, bet ir dėl „Google“ algoritmų nuolatinių pokyčių. Be to, nuolatinis svetainės atnaujinimas ir paieškos varikliams siunčia signalą, kad esate rimtas šaltinis, vertas aukštesnio reitingo užklausų rezultatuose.

Nepamirškite, kad bėgant laikui gali keistis ir jūsų vartotojas – todėl atnaujinant svetainę, verta permąstyti ir dabartinio statistinio jūsų vartojo portretą bei kaip atnaujintas tinklalapis galėtų būti jiems patrauklesnis, patogesnis, priimtinesnis. O gal net padėtų pritraukti naujų vartotojų ar atrasti naujų darbuotojų.

6 Dark Blue
5 Orange
6

Svetainė nepatogi vartotojui

Tai gali būti dar viena priežastis, kodėl jūsų svetainė nepasiekia norimų tikslų. O suprasti, kad naudotis svetaine nėra labai patogu, galite sąžiningai sau atsakę kad ir į šiuos klausimus:

ar navigacijos juosta neperkrauta rubrikomis?

jei žmogus užsuko ieškodamas konkretaus produkto/paslaugos – kiek polapių jam teks lįsti gilyn, kol atras reikiamą informaciją?

ar svetainėje yra stambių teksto blokų?

Kuo švaresnė ir grynesnė yra jūsų svetainėje pateikiama informacija, kuo sklandžiau ir aiškiau perteikiate žinutę – tuo funkcionaliau ir efektyviau šis rinkodaros įrankis jums tarnauja.

7

Svetainės dizainas estetiškai ir funkciškai pasenęs

Dažnai tena matyti interneto svetaines, kuriose didelis dėmesys skiriamas turiniui ir skaitmeninei rinkodarai, bet dizaino ir navigavimo sprendimai visai nedžiugina. Ko jums tikrai nereikia savo svetainėje – tai sudėtingos ir naršymą apsunkinančios navigacijos, akį rėžiančių ir erzinančių spalvinių sprendimų, pernelyg ilgų „susisiekite su mumis“ formų. Tokios svetainės užuot pritraukusios klientus – juos nubaido.

Atnaujindami savo svetainės dizainą, turite puikią progą tuo pačiu įsivertinti, kiek ji atitinka jūsų pardavimų ir rinkodaros strategiją, integruoti savo socialinės medijos įskiepius, pagalvoti, kokių lankytojų interakcijų sieksite, kaip lengvai ir aiškiai nurodysite į svetainę užsukusiems žmonėms, kur rasti jiems reikiamą informaciją ar prekę. Pagaliau, kaip iškomunikuosite savo ypatinguosius pasiūlymus, akcijas, pranešimus – visa tai galite įdiegti savo esamos svetainės atnaujinimo metu.

Technologijos tobulėja, todėl užuot trypčioję vietoje, naudokitės naujais įrankiais ir padėkite savo verslui augti.

7 Dark Green

Pasidalinti:

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Socialiniu Mediju Irasu Dydziai Virselis

Socialinių medijų įrašų dydžiai

Norint maksimaliai išnaudoti visas socialinių tinklų teikiamas galimybes, svarbu žinoti vizualinės informacijos paruošimo techninius reikalavimus, pavyzdžiui – nuotraukos ar vaizdo įrašo dydžius.

Kam Skirtas Jusu Baneris  Virselis 300x198

Kam skirtas jūsų baneris?

Reklamos baneryje NAUDA 3 būdai panaudoti reklamą baneryje savo verslui Padidinkite savo įmonės ir prekės ženklo žinomumą Parduokite savo prekes ar paslaugas ir formuokite paklausą

Virselis 2

8 klaidos lemiančios banerio nesėkmę

Sakoma, kad velnias slepiasi detalėse, tad pakalbėkime apie tas smulkias, bet didelės įtakos jūsų reklaminei kampanijai galinčias turėti detales – klaidas, dėl kurių baneris tampa

Mes padėsime surasti geriausią sprendimą!

Susisiekime

Įmonės rekvizitai