Jūsų svetainės dizainas mena tolimus 2000-tuosius, o didžiosios dalies jūsų verslo naujienų klientai ten neras, nes paprasčiausiai neturite tam reikalingų polapių ir rubrikų? O gal jau kuris laikas pastebite, kad lankytojų srautas stabiliai krenta, kaip ir konversijos bei per svetainę ateinantys nauji klientai/pardavimai?
Tuomet paklauskite savęs: o kada buvo atnaujinta mano svetainė? Juk tai – ne tik jūsų rinkodaros įrankis, bet ir virtualus jūsų kompanijos / prekės ženklo veidas. Todėl ir žvelgti į jį reikėtų atitinkamai – su šiek tiek daugiau dėmesio ir meilės, nes tik taip įmanoma pritraukti sėkmę.
Juolab kad iš naujo kurti senos svetainės kartais net nebūtina – kartais pakanka kosmetinių-higieninių patobulinimų, techninio ir/ar stilistinio atnaujinimo, kuris neužtruks nei daug laiko, nei nekainuos didelių lėšų, o jūsų svetainei – ir jos generuojamiems rezultatams – suteiks galingą naują postūmį.
Tad pažiūrėkime atidžiau į požymius, liudijančius, kad jūsų svetainei būtinas atnaujinimas.