Pereiti prie turinio

Kam skirtas jūsų baneris?

kam skirtas jusu baneris virselis

Kiekvienas jūsų turintis verslą siekiate, kad jūsų verslas būtų pastebėtas, o jūsų prekės ar paslaugos būtų geidžiamos ir perkamos. Kai kurie jūsų galvojate ir apie verslo plėtrą, įvaizdį, reputaciją arba tiesiog tai norite palaikyti. Visa tai, efektyviai galima pasiekti su tinkama reklama baneryje, nes vaizdinis turinys labiausiai įtraukiantis ir į jį geriausiai reaguoja vartotojai. Todėl užtikrintai būsite pastebėti ir įgyvendinsite numatytus verslo tikslus.

1.

3 būdai panaudoti reklamą baneryje savo verslui

Vaizdinę, video, tekstinę reklamą baneryje galite panaudoti, labai efektyviai:

a) Padidinti savo įmonės ar prekės ženklo žinomumą;

b) Parduoti savo prekes ar paslaugas ir formuoti paklausą;

c) Skelbti darbo ir kitus skelbimus, rinkti informaciją.

Apžvelkime minėtus punktus, plačiau:

1.1.

Padidinkite savo įmonės ar prekės ženklo žinomumą

Reklamos tikslas – formuoti įvaizdį, strategiškai sudominti vartotoją įmone ar prekės ženklu, stiprinti reputaciją. Skatinti vartotojus įsiminti įvaizdžio reklamas, kurios vaizdinis ir tekstinis turinys turėtų asociacijas su reklamuojamu įmonės ar prekės ženklu, kokybe ir jos vertybėmis. Kitaip tariant įmonės ar prekės ženklas turi „įsirašyti” į vartotojo atmintį ir turėti įtakos pasirinkimui ateityje. Labai geras pavyzdys „Coca-Cola”. Jos reklamos lengvai atpažįstamos, o lentynose tarsi šviečia pavadinimas, kviesdamas įsigyti ir maloniai primenantis vieną iš reklamų. Matytas įsiminęs vaizdinys visuomet turės įtakos vartotojo pasirinkimui renkantis paslaugas, prekes ar net darbo vietą. Reklama turi būti aktuali, įtikinanti, daranti įspūdį, spalvingai solidi ir lengvai atpažįstama, kuri kviestų apsilankyti internetinėje svetainėje ar brendo parduotuvėje.

1.2.

Parduokite savo prekes ar paslaugas ir formuokite paklausą

Reklamos tikslas – didinti paklausą, skelbti akcijas, pasiūlymus, naujas prekes ir skatinti įsigyti. Siekiama greitai ir tikslingai pasiekti vartotoją, išryškinant konkrečios paslaugos ar prekės naudą. Turbūt visi matėte „Juodasis penktadienis” antraštę ir kaip žmonės į tai įsitraukia ar prekių karuseles rodančias nuolaidas nuolatos atkreipiančios mūsų akis.

Reklama turi atitraukti vartotojų dėmesį nuo konkurentų paslaugų ar prekių ir atkreipti dėmesį į kokybės, kainos ar kitos naudos pranašumą. Šios reklamos ypač padeda pritraukti ir formuoti internetinės svetainės srautą bei vartotojo paklausą, didinti pardavimus.

1.3.

Skelbkite darbo ar kitus skelbimus, rinkite informaciją

Reklamos tikslas – rinkti duomenis, kurie bus panaudoti darbuotojų atrankoms, verslo rinkodarai. Reklama turi būti aiški, konkreti, kviesti pasidomėti daugiau. Rekomenduojame skelbti karjeros skelbimus, kviesti užpildyti anketas, skatinti prenumeruoti naujienlaiškius, prašyti kontaktų, kad galėtų susisiekti jūsų pardavimų vadybininkas ir kt. Šios reklamos padeda greičiau surinkti informaciją. Ypač tai aktualu skubiai ieškantiems darbuotojo, nes skelbimas gali sudominti vartotoją, kuris ir pasyviai ieško darbo, ir neieško darbo.

2.

Nuo ko priklauso reklamos baneryje efektyvumas?

Visos minėtos reklamos turi skatinti teigiamą smalsumą ir didinti srautą į Jūsų interneto svetainę, jei ją turite bei generuoti pardavimus iš nukreipimo puslapio, į kurį vartotojas patenka paspaudus Jūsų banerį. Taip pat reikia nepamiršti, kad atitinkamam segmentui ir nišai turi būti ir atitinkamas kontekstas, vaizdas ir antraštės.

Reklama baneryje bus efektyvi jei žinosite ko tikitės iš reklamos, kokiam segmentui kuriate reklamą, koks jūsų biudžetas ir kokia reklamos kokybė.

Reklama baneryje yra galingas įrankis, kuris gali padaryti didelį poveikį Jūsų verslui!


Mes galime jums padėti

Susisiekite ir mes suteiksime Jums nemokamą konsultaciją +370 607 81 646

Palikite šį lauką tuščią