Pradėkime nuo to, kad verslo tinklalapis automatiškai suteikia jums profesionalumo ir patikimumo. Susikurti nemokamą alternatyvą – „Facebook“ verslo paskyrą – gali bet kas, taip pat ir apgavikai, o štai svetainė liudija, kad į savo veiklą žvelgiate rimtai, skirdami laiko ir resursų jai tinkamai reprezentuoti virtualioje erdvėje.
Ir tai viena iš priežasčių, kodėl klientai, prieš apsilankydami jūsų realioje parduotuvėje ar nuspręsdami įsigyti jūsų gamybos produktą/paslaugą, itin dažnai pasiieško apie jus informacijos internete: apklausos rodo, kad iki 84 proc. vartotojų laiko patikimesniais tuos verslus, kurie turi savo interneto svetaines. Jei internete apie jus informacijos nėra, tai signalizuoja tik kelis dalykus:
– arba esate neprogresyvūs ir visiškai nedraugaujate su technologijomis,
– arba jūsų nedomina nauji klientai,
– arba jūs jau nebedirbate,
– arba jūsų veikla tokia nestabili ir nepelninga, kad neišgalite tinkamai rūpintis savo verslu.
Jei nenorite siųsti tokios žinutės esamiems ir būsimiems klientams – metas pradėti planuotis reprezentacinę svetainę savo verslui.