Ar jūsų smulkiajam verslui reikia interneto svetainės? O gal užtektų paskyros populiariame socialiniame tinkle? Tam, kad išsamiai atsakytumėte sau į šiuos klausimus, pirmiausia turite gerai suprasti, kokias funkcijas ir kaip atlieka interneto svetainės bei ko reikia, kad tai būtų efektyvus įrankis, tampantis sėkminga investicija į jūsų verslo plėtrą.
Kad būtų lengviau, surašėme pagrindines funkcijas – o jums beliks įsivertinti, kiek jos aktualios jūsų smulkiajam verslui ir kaip interneto svetainė galėtų prisidėti prie jo sėkmingo auginimo.
Interneto svetainę turintis verslas vartotojams atrodo patikimesnis
Pradėkime nuo to, kad verslo tinklalapis automatiškai suteikia jums profesionalumo ir patikimumo. Susikurti nemokamą alternatyvą – „Facebook“ verslo paskyrą – gali bet kas, taip pat ir apgavikai, o štai svetainė liudija, kad į savo veiklą žvelgiate rimtai, skirdami laiko ir resursų jai tinkamai reprezentuoti virtualioje erdvėje.
Ir tai viena iš priežasčių, kodėl klientai, prieš apsilankydami jūsų realioje parduotuvėje ar nuspręsdami įsigyti jūsų gamybos produktą/paslaugą, itin dažnai pasiieško apie jus informacijos internete: apklausos rodo, kad iki 84 proc. vartotojų laiko patikimesniais tuos verslus, kurie turi savo interneto svetaines. Jei internete apie jus informacijos nėra, tai signalizuoja tik kelis dalykus:
- arba esate neprogresyvūs ir visiškai nedraugaujate su technologijomis,
- arba jūsų nedomina nauji klientai,
- arba jūs jau nebedirbate,
- arba jūsų veikla tokia nestabili ir nepelninga, kad neišgalite tinkamai rūpintis savo verslu.
Jei nenorite siųsti tokios žinutės esamiems ir būsimiems klientams – metas pradėti planuotis reprezentacinę svetainę savo verslui.
Interneto svetainę turintis verslas gali geriau išsiskirti iš konkurentų
Jūsų svetainė – ta vieta, kur galite tiksliai ir taip, kaip norite, pademonstruoti savo prekės ženklo išskirtinumą, unikalumą bei veidą. Tuo tarpu socialinių tinklų verslo paskyras gerokai riboja tų platformų dizainas, procesai ir taikomos technologijos. Štai kodėl interneto svetainė smulkiajam verslui visų pirma suteikia daugiau lankstumo, kontrolės ir nesuskaičiuojamas kūrybinio savo prekės ženklo pateikimo galimybes.
Kodėl tai svarbu? Nes tik aiškiai apibrėžę, kas esate, galite išsiskirti iš konkurentų ir pasiūlyti unikalią vertę savo klientams, nepaskęsdami daugybės panašių verslų jūroje. Kūrybingai ir efektyviai pademonstruoti produktai, aiškiai sudėlioti paslaugų privalumai ir vertės padeda jus įsiminti ir, žinoma, auginti pardavimus.
Interneto svetainė padeda auginti klientų srautus
Pasaulyje yra per 4,5 milijardo aktyvių interneto vartotojų, daugiau kaip 90 proc. jų naudojasi internetu mobiliaisiais prietaisais. Taigi, verslas be interneto svetainės tampa virtualiai nematomu praktiškai visiems tiems žmonėms.
Pamatę jūsų reklamą ar perskaitę atsiliepimą komentare, o gal susidomėję užsakomuoju jūsų straipsniu portale, potencialūs klientai pirmiausia ieškos jūsų produkto ar paslaugos internete. Tad būtų gerai, kad toji informacija neapsiribotų tik vieno sakinio paminėjimu Rekvizitai.lt sąraše – bet vestų į jūsų interneto svetainę, kurioje apsilankęs vartotojas akimirksniu gautų esminę informaciją ir būtų kreipiamas prekės įsigijimo ar paslaugos užsisakymo link.
Interneto svetainėje patogiau ir efektyviau komunikuoti su klientais
Kadangi jūsų svetainė veikia 24/7, nėra geresnio už ją kanalo pranešti savo klientams naujienas, skelbimus, akcijas ir kitus svarbius pranešimus. Nuo darbo laiko pokyčių iki atkeliavusių naujų produktų – savo svetainėje galite aiškiai ir greitai iškomunikuoti tai, kas šiuo metu svarbu. Tad čia iškyla dar vienas nuosavos svetainės privalumas: ji padeda ne tik pritraukti naujų klientų, bet ir geriau aptarnauti esamus, nes sustiprinate savo komunikaciją.
Svetainė – būtina skaitmeninės rinkodaros dalis
Na ir, žinoma, be interneto svetainės šiais laikais sunkiai įsivaizduojama skaitmeninė rinkodara – vienas prieinamiausių ir galingiausių šiuolaikinio verslo vystymo bei plėtros įrankių. Net ir šis mūsų blogas yra tokios rinkodaros dalis!
Prieš užsiimdami savo verslo skaitmenine rinkodara, turite nuspręsti, į kur kreipsite susidomėjusius interneto naršytojus – paprastai tai būna interneto svetainė.
Tik turėdami internetinius savo verslo namus ir tinkamai susitvarkę jų SEO, galite tikėtis didesnio matomumo paieškos sistemose („Google“ ir kitose) – be kurių jau sunkiai įsivaizduojamas daugumos mūsų, vartotojų, gyvenimas. Tad tinkamai sukurta ir pagal jūsų verslo poreikius sukalibruota svetainė paprastai padeda drastiškai išauginti klientų bazę.
Investicija į svetainę atsiperka tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu
Vienas geriausių dalykų yra tai, kad investicija į verslo svetainę generuoja grąžą net ir prabėgus ne vieniems metams po jos sukūrimo. Kuo ilgiau ir kuo sėkmingiau ji veikia – tuo geresnius rezultatus gausite bėgant laikui. Be to, būsite lankstesni greitai sureaguoti į versle iškylančius iššūkius, atsiveriančias galimybes ar klientų padiktuotus poreikius.
Per interneto svetainę jūsų verslas pasiekiamas iš bet kur ir visiems
Taigi, svetainė turėtų būti viena esminių ir pirmųjų jūsų verslo investicijų į augimą: visai nebesvarbi jūsų lokacija – galite būti visur ir bet kur, kur tik yra interneto ryšys. Su savo verslo interneto svetaine galite pasiekti žmones anapus savo burbulo – kituose regionuose, miestuose, šalyse. Ir ne tik klientus: jūs galite atkreipti į save investuotojų, tiekėjų, verslo partnerių dėmesį – tų, kurių dėka jūsų verslas įgaus galingą trampliną plėtrai.