Skip to content

skaitmeninio marketingo kanalai

cover out

Šiandieniniame pasaulyje daugybė veiklų, paslaugų ir verslų persikėlė į virtualią erdvę. Žinant kiek žmonių naudojasi interneto platybėmis, tereikia sugalvoti, kaip tai panaudoti efektyvesniam verslo vystymui.

Viena tokių priemonių – skaitmeninis marketingas, padedantis plėsti savo vardo matomumą, naujų klientų pritraukimą bei pardavimų augimą internetinėje erdvėje. Skaitmeninis marketingas apima skirtingus kanalus, kurių kiekvienas turi savo specifiką. Todėl labai svarbu susipažinti su šiais kanalais ir išsirinkti jūsų verslui aktualiausią ir efektyviausią skaitmeninio marketingo formą.

1.

Turinio kūrimas – verslo matomumui ir naujų klientų ratui plėsti

Turinio marketingas yra ypatingai efektyvus įrankis, padedantis nesunkiai pasiekti keletą tikslų. Pirma, jūsų kuriamas turinys lengvai atvaizduojamas paieškos sistemose, todėl informacija, kuria dalinatės, paprastai ir greitai pasiekiama vartotojams. Kitas aspektas – turinio marketingas kuria jūsų, kaip savo srities eksperto įvaizdį.

Potencialiam klientui jūs tampate autoritetu jūsų gaminamos prekės ar teikiamos paslaugos srityje. Nors turinio kūrimas dažniausiai asocijuojasi su tinklaraščiais, matytis virtualiame pasaulyje jums gali padėti ir tokie formatai, kaip vaizdo įrašai, atmintinės, tinklalaidės ar informacinio turinio grafikai.

2.

Skaitmeninis marketingas socialiniuose tinkluose

Dar niekada pasaulis tiek laiko neskyrė gyvenimui internete. Todėl socialiniai tinklai puiki vieta naujiems klientams atrasti. Skirtingos socialinės medijos padės pritraukti būtent jūsų verslui tinkamą auditoriją. Išsiaiškinkite, kas yra jūsų potencialus pirkėjas, kokiose internetinėse platformose jis leidžia laiką, kokios prekės ar paslaugos jam yra reikalingos.

Žinoma, nepamirškite įsivertinti ir savo verslo – socialinių tinklų marketingas atneš naudos, jei bus investuojama į tinkamus kanalus. Viena medija bus aktuali, jei gaminate vizualiai traukiančius desertus, tačiau, jei teikiate įdarbinimo paslaugas, rinkodaros strategiją nukreipkite kitos platformos link.

3.

SEO marketingas – jūsų svetainės lankomumui padidinti

Vienas populiariausių potencialių klientų generavimo įrankių – SEO paslauga. SEO tikslas, padėti jūsų svetainei būti kuo labiau matomai paieškos sistemose. Pasitelkiant šį skaitmeninio marketingo kanalą, jūsų internetiniai namai pozicionuojami aukščiau, taip padidinant potencialių klientų srautą. Taigi plečiasi ne tik jūsų verslo matomumas, bet auga ir prekių ar paslaugų pardavimai.

4.

Tiksliniam klientui pritraukti – mokama PPC reklama

Mokama skaitmeninė reklama vienas paprasčiausių būdų savo verslo matomumui plėsti ir tikslinių klientų generavimui. Prie populiariausių ir labiausiai pasiteisinusių PPC reklamų galima priskirti Google Ads ir socialiniuose tinkluose sutinkamas mokamas reklamas. Google Ads skelbimai ypatingai veiksmingi, nes jūsų verslas surandamas greitai ir paprastai – lankytojui paieškos sistemoje suvedus tam tikrą frazę ar konkretų raktažodį.

Mokama reklama socialiniuose tinkluose turėtų būti naudojama išsigryninus tikslinę auditoriją ir investuojant į jūsų verslo sričiai aktualiausią socialinę mediją. Kaip sufleruoja pats PPC reklamos pavadinimas – čia mokėsite tik už konkrečius reklamos paspaudimus.

5.

Viena seniausių skaitmeninės rinkodaros formų – el. laiškų marketingas

Visi esame susidūrę su el. pašte pasimetusiais reklaminiais laiškais. Tačiau tikslingai naudojami naujienlaiškiai yra paprasčiausias būdas palaikyti artimą kontaktą su esamais klientais. Informuoti apie artėjančias naujienas, skelbiamas akcijas, suteikti išskirtinius pasiūlymus. El. laiškų marketingas siūlo ir daugiau – sveikinimai prisijungus, užklausos po atlikto pirkimo ar suasmeninti sveikinimai.

Elektroniniais laiškais rodomas dėmesys klientui augina jo lojalumą ir skatina išbandyti naujas ar sugrįžti prie jau bandytų prekių ar paslaugų.

6.

Partnerių pasiūlymai (affiliate marketing) – klientų auginimas rekomendacijomis

Partnerių rinkodara remiasi paprastu principu – su partneriu sutariamas užmokestis už atvestų klientų kiekį arba sėkmingų pardavimų skaičių. Investuokite savo laiką ir suburkite atsidavusių, ištikimų klientų ratą, kuris su malonumu dalinsis teigiamais atsiliepimais bei rekomendacijomis apie jūsų kuriamus produktus su savo draugais ir pažįstamais.

7.

Kiti svarbūs (ne)skaitmeninio marketingo kanalai

Be jau aptartų skaitmeninio marketingo formų, vertėtų paminėti ir dar kelis vertę nešančius kanalus.

Pasinaudokite viešųjų ryšių teikiama nauda ir susisiekite su žurnalistais, kurie turi profesionalias galimybes plačiai paskleisti žinią apie jūsų prekinį vardą. Nepraleiskite progos sudalyvauti ir savo verslo srities parodose, kuriose renkasi tikslinė auditorija – tai jūsų potencialūs klientai. O jei nesinori investuoti į skaitmenines reklamas, straipsnius ar parodas, visada galite pradėti nuo šaltų skambučių ir taip po truputį augintis naujų klientų ratą.

Be jau aptartų skaitmeninio marketingo formų, vertėtų paminėti ir dar kelis vertę nešančius kanalus.

Pasinaudokite viešųjų ryšių teikiama nauda ir susisiekite su žurnalistais, kurie turi profesionalias galimybes plačiai paskleisti žinią apie jūsų prekinį vardą. Nepraleiskite progos sudalyvauti ir savo verslo srities parodose, kuriose renkasi tikslinė auditorija – tai jūsų potencialūs klientai. O jei nesinori investuoti į skaitmenines reklamas, straipsnius ar parodas, visada galite pradėti nuo šaltų skambučių ir taip po truputį augintis naujų klientų ratą.


Mes galime jums padėti

Susisiekite ir mes suteiksime Jums nemokamą konsultaciją +370 647 46 864

Leave this field blank